سرهنگ دوم پاسدار مهدی قویدل حیدری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تفتان؛

مقام معظم رهبری با دید ‌وسیع عرصه را به خوبی می‌بیند و در این میان ما نیز باید با بصیرت مسائل را تحلیل کنیم

سرهنگ دوم پاسدار مهدی قویدل حیدری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تفتان به مناسبت هفته بسیج در نمازجمعه شهرستان تفتان سخنرانی نمود.
کد خبر: ۹۴۷۲۲۹۶
|
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۶
مقام معظم رهبری با دید ‌وسیع عرصه را به خوبی می‌بیند و در این میان ما نیز باید با بصیرت مسائل را تحلیل کنیم

به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج، مهدی قویدل حیدری با اشاره به حوادث و وقایع اخیر در سطح کشور و استان سیستان و بلوچستان، اظهار داشت: مقام معظم رهبری با دید ‌وسیع عرصه را به خوبی می‌بیند و در این میان ما نیز باید با بصیرت مسائل را تحلیل کنیم.

وی با اشاره به اینکه وظیفه ما در شرایط کنونی تطبیق با ولایت نیست‌،تاکید کرد: وظیفه همه ما در هر برهه فقط اطاعت از رهبری است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تفتان گفت: ما نباید طبق سلیقه خود ،گفته های رهبری را تفسیر به رای کنیم،بلکه باید سنجیده اقدام نماییم.

قویدل حیدری با اشاره به نقش ولایت پذیری در زندگی و عاقبت به خیری، تصریح کرد: شهیدانی همچون حاج قاسم سلیمانی مصداق بارزی از ولایت پذیری بودند که سرانجام نیز به دست خبیث تربن دشمنان به شهادت رسیدند.

وی بیان داشت: در زمان شروع جنگ تحمیلی صدام فکر می‌کرد می تواند چندروزه کشور را فتح کند،اما مردم ما هشت سال با غیرت از کشور دفاع نمودند.


این مقام مسول ادامه داد: دشمن دارد هزینه می‌کند و می‌خواهد مرد و زن ایرانی را لجن مال کند.

مهدی قویدل حیدری با اشاره به اینکه گشایشهای اقتصادی دارد شکل می‌گیرد و به موفقیت‌هایی رسیده ایم، گفت: دشمن از این پیشرفتها به هراس افتاده است.

وی خاطرنشان کرد: دشمن در این جنگ ترکیبی و شناختی میخواهد هویت را از مردم ایران بگیرد،لذا ما باید با هوشیاری با آن برخورد کنیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار