امام جمعه نیکشهر:

جوانان و نوجوانان سرمایه‌های اصلی این انقلاب هستند

یعقوبی گفت: فرهنگ بسیجی تفکر، توکل، ایمان به پروردگار تکیه بر دستورات دین و عمل به آن است؛ اگر این تفکر بسیجی نبود انقلاب اسلامی به ساحل نجات دست پیدا نمی‌کرد.
کد خبر: ۹۴۷۲۲۸۱
|
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیکشهر، رزمایش اقتدار بسیجیان باحضور ۱٠٠٠نفر از بسیجیان خواهر و برادر به همراه فرماندار، ائمه جمعه و جماعت، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از مسئولین شهرستان نیکشهر در محل ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر برگزار شد. 

سرهنگ پاسدار حسین نکوئی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر، ضمن عرض تبریک بمناسبت هفته بسیج و خیرمقدم گفت: بسیج ناحیه نیکشهر خدمات بسیار خوبی در این ایام جهت خدمت رسانی به مردم محروم ارائه داده است.

وی افتتاح ۲۱ مدرسه(۸۴ کلاس درس) با اعتبار ۴۵ میلیارد تومان، توزیع ۵۰۰ جفت کفش، توزیع۲٠٠ لوازم التحریر، توزیع ۳۰۰ بسته مواد غذایی و ساخت ۵۶ چشمه سرویس بهداشتی برای محرومین را از برنامه های مهم و اجرا شده در هفته بسیج بیان کرد.

نکوئی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری، که تاکید فراوانی نسبت به آگاه سازی اقشار جامعه دارند و جهاد تبیین را در دستور کار تمامی اقشار عنوان کردند، افزود: همه مدیران و مسئولان و بسیجان این موضوع را بر دیدگان خود گذاشته اند و در این مسیر گام برداشته اند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر ادامه داد: اولین توصیه اینست که در همه محله ها حضور داشته باشید؛ در هیچ زمینه‌ای غافلگیر نشوید؛ امروز بسیجیان ما در همه محله ها پایگاه های مقاومت گشتهای رضویون، محلات اسلامی در محلات حضور دارند؛ در میادین سخت و نیمه سخت و نرم آماده به کار هستند؛ برای حوادث گوناگون راهبرد و تاکتیک دارند، جنگ ترکیبی که دشمنان علیه ما پیاده کرده اند در طول این دو ماه اگر با حضور مقتدرانه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی و بسیجیان نبود امروز معلوم نیست چه بلایی بر سر این مردم و ملت عزیز می آمد.

مولوی ایزدپناه، امام جمعه اهل سنت روستای دهان بخش بنت شهرستان نیکشهر گفت: اگر بسیج نبود امروز انقلاب اسلامی نبود، شما بسیجیان بودید که ۴۳ سال در راستای نظام در نهضت حضرت امام خمینی این انقلاب را نگه داشتید، این همان لشکری است که در زمان رسول الله(ص) بود و برای اسلام می جنگید، شما همان لشکر هستید و خدمت صادقانه را انجام می دهید .

وی افزود:خدمات زیادی نظام جمهوری اسلامی انجام داده ولی مشکل هنوز هست؛ آن روز نیاز به حضور در جنگ بود، امروز نیاز به سازندگی است، از شما مسئولان می‌خواهیم به مشکلات مردم رسیدگی کنید، شما بسیجیان مخلص که امروز وظیفه در سازندگی دارید، بایستی به وضعیت و معیشت مردم کمک کنید.

حجت الاسلام و المسلمین یعقوبی امام جمعه اهل تشیع شهرستان نیکشهر نیزگفت: ۴۵کشور به مصاف ایران اسلامی آمدند؛ ۱۲ کشور سرویس‌های جاسوسی خودشان را برای ضربه زدن به روح و روان نوجوانان و جوانان عزیز که سرمایه‌های اصلی این انقلاب هستند به کار گرفتند، چطور می توان در مقابل این ها بایستیم آنها را منکوب و سرکوب کنیم؟ آن تفکر بسیجی است که ضامن بقای انقلاب اسلامی است آن اخلاص در راه خدا، اینکه بسیجی را با نام بسیجی مخلص می شناسند هر کاری که می کند در هر میدانی که حاضر می شود جز رضای خدا مدنظرش نیست.

وی افزود: فرهنگ بسیجی تفکر، توکل، ایمان به پروردگار تکیه بر دستورات دین و عمل به آن است؛ اگر این تفکر بسیجی نمی بود انقلاب اسلامی به ساحل نجات دست پیدا نمی‌کرد، گامهای بر زمین مانده را بسیج برداشت در تفکر و منظومه فکری امام خمینی انقلاب اگر نگاه کنیم بسیجی را با این ایمان اخلاص و مجاهدت می شناسند.

وی بیان داشت: در فضای رسانه‌ای جنگ روانی و ترکیبی که دشمنان علیه ملت ایران به کار گرفته خصوصاً فکر و ذهن را مورد هدف قرار داده در این میدان با بصیرت ورود پیدا کنید و نقشه‌های دشمنان را نقش برآب کنید.

مجیب حسنی فرماندار شهرستان نیکشهر هم گفت: دراین شرایط که دشمن درموضوعات مختلف کشور ایران عزیز اسلامی ما را مورد آماج حمله قرار دادند توصیه به بصیرت و صبر می‌کند. بصیرت و تشخیص حق از باطل و صبر پیشه کردن در حال حاضر می‌تواند کلید موثر برای عبور از جریانات مردودی باشد که به ناحق در کشور ایران اسلامی ما دارند ایادی استکبار شرق و غرب پیاده می‌کنند تا به ظن و ذهن بیمارشان بتوانند خدشه‌ای به اعتبار و ارزش این نظام وارد کنند.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران از بدو تولدش مورد آماج و حمله‌های قرار گرفته و همیشه بعد از عبور از هر کدام از این پیچ‌های خطرناک تاریخی توانسته با قدرتی چند برابر قدرت مضاعف راه تعالی و تقویت کشور را به پیش بگیرد انشالله این چنین هم خواهد شد در رابطه با اقداماتی که در حوزه شهرستان ضرورت دارد در ترکیب دولت مردمی آیت الله رئیسی و روحیه مردمی و کاری که ایشان در بکارگیری مدیران و ارائه خدمات مطلوب و آنچه را که شما مردم نیاز دارید و احصاء شده تلاش کنیم در راستای تقویت زیرساخت ها گام های خوبی برداریم.

لازم به ذکراست، اجرای سرود، اجرای حرکات رزمی گروه تکواندو ذوالفقار بامربی گری برادر پاسدارحسین سرگزی و تجلیل از خانواده های معززشهدا و بسیجیان از سایر برنامه های اجراشده این رزمایش بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار