از بسیجیان نمونه حوزه مقاومت بسیج ثارالله شهری در چابهار تجلیل شد

به مناسبت هفته بسیج طی مراسمی از بسیجیان نمونه حوزه مقاومت بسیج ثارالله شهری در جوار شهدای گمنام مسجد امام حسین(ع) تجلیل شد.
کد خبر: ۹۴۷۲۰۶۱
|
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۴

به گزارش خبرنگاربسیج از چابهار، سیدمحمد سجادی، فرمانده حوزه مقاومت بسیج ثارالله شهری در آیین تجلیل از بسیجیان نمونه این حوزه با اشاره به جایگاه والای بسیجیان اظهار داشت: خدمت صادقانه به مردم و گره گشایی از مشکلات کم تر از جهاد در راه خدا نیست و بر لزوم توجه هر چه بیشتر به رفع مشکلات مردم تاکید کرد.

سجادی همچنین عنوان کرد: نهادینه سازی تفکر و روحیه بسیجی و ایثار در حوزه مقاومت بسیج ثارالله شهری نخستین تعهد این بسیجیان در قبال مردم می باشد.

وی افزود: بسیجیان باید همواره با داشتن تفکرات و اندیشه‌های بسیجی در ارائه خدمت به شهروندان فهیم شهرستان چابهار تلاش دو چندان داشته باشند .

وی با اشاره به فرمان تاریخی معمار کبیر انقلاب اسلامی مبنی بر تشکیل بسیج در آذر 58 ادامه داد: بسیج یک ارزش است، بسیج از مردم و رهبری الهی ولی فقیه بهره می‌برد و بسیجیان سربازان آماده و جان بركف رهبری هستند.

وی خاطرنشان کرد: باید با پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری و تقویت روحیه بسیجی همواره در راستای خدمت به نظام جمهوری اسلامی و جلب رضایت مردم گام برداریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار