خبرهای داغ:
سخنرانی فرمانده حوزه مقاومت بسیج ابوذر شهر بهارستان

سخنرانی فرمانده حوزه مقاومت بسیج ابوذر پیش از خطبه های نماز جمعه در شهر بهارستان

به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج فرمانده حوزه مقاومت بسیج ابوذر ناحیه امام حسین (علیه السلام) در پیش از خطبه های نماز جمعه در بین نمازگزاران و بسیجیان سخنرانی کردند.
کد خبر: ۹۴۷۱۸۹۴
|
۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع) اصفهان:به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج سروان پاسدار عباسعلی چیت ساز فرمانده حوزه مقاومت بسیج ابوذر ناحیه امام حسین (علیه السلام) در پیش از خطبه های نماز جمعه در بین نمازگزاران و بسیجیان سخنرانی کردند.فرمانده حوزه مقاومت بسیج ابوذر بیان داشتند: در آستانه چهل و سومین سالگرد تاسیس بسیج مستضعفین به فرمان بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) قرار داریم که به همه نمازگران و بسیجیان غیور تبریک عرض می نمایم.
وی در ادامه افزود: بسیج میقات پا برهنگان و معراج اندیشه پاک اسلامی است که تربیت یافتگان آن نام و نشانی در گمنامی و بی نشانی گرفته اند. و هر یک از آحاد قشرهای مختلف جامعه که دارای روحیه احساس مسئولیت و ایمان باشد بسیجی است و الحمدالله چتر بسیج به برکت انقلاب گسترده می باشد.
ایشان در ادامه بیان داشت: سند راهبردی اعتلای 10 ساله بسیج توسط سازمان بسیج مستضعفین ابلاغ گردیده که مبنای حرکت بسیجیان در تحقق گام دوم انقلاب به شمار می رود و یکی از آنها راهبرد جذب هشت میلیون جوان مومن انقلابی پای کار می باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار