به مناسبت هفته بسیج؛

همایش اقتدار بسیج با حضور 320 ورزشکار در قم برگزار شد

همایش اقتدار رزمی کاران بسیجی کشور، سوم و چهارم آذرماه با حضور بیش از 320 نفر از 17 استان به مناسبت هفته بسیج در شهر مقدس قم به میزبانی سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۷۱۷۶۲
|
۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۶

همایش اقتدار بسیج با حضور 320 ورزشکار در قم برگزار شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، مسابقات قهرمانی دفاع شخصی بسیجیان کشور سوم و چهارم آذرماه به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج به میزبانی سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) و با حضور 320 نفر از 17 استان مختلف در مجموعه فرهنگی ورزشی نخستان استان قم به همت هیأت دفاع شخصی سپاه استان برگزار شده است.

میثم کوهی مدیر تربیت بدنی سپاه استان قم در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه این مسابقات با عنوان اقتدار رزمی کاران بسیج دنبال شده است، گفت: در این مسابقات حرکت‌های دفاع شخصی و رزمی به نمایش گذاشته شده و قدرت رزمی بسیجیان ارزیابی شده است.

وی ادامه داد: مرکز تربیت بدنی سپاه استان قم قرار است حفظ آمادگی جسمانی پایوران سپاه و نیروهای زیر مجموعه و همچنین برگزاری مسابقات برای رده‌های مقاومت و پایگاه‌های بسیج را دنبال کند و تا به امروز نیز برنامه‌های مختلفی در حوزه تربیت بدنی برگزار و 24 هیأت ورزشی را تشکیل داده است.

کوهی از برگزاری مسابقات آفرودسواری و پاورلیفتیگ برای نخستین بار در استان قم به همت سپاه استان خبرداد و گفت: به دنبال حمایت از هیأت‌های ورزشی استان هستیم و در این راستا مسابقات مشترک مختلفی را برگزار کرده ایم.

وی از مشارکت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم در راستای برگزاری مسابقات ورزشی سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) تقدیر کرد و گفت: تلاش ما این است که بتوانیم فرهنگ ورزش را در قم ترویج داده و به استعدادهای ورزشی به ویژه در بسیج توجهی ویژه داشته باشیم.

پایان پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار