محمد جان نثار در بین نمازگزاران اهل سنت کنارک مطرح کرد:

تفکر بسیجی نجات بخش جامعه است

مسئول آموزش و توانمندسازی سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در بسیج و سپاه بین نمازگزاران مسجد جامع اهل سنت کنارک به ایراد سخنرانی پرداخت.
کد خبر: ۹۴۷۱۷۴۵
|
۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۰

به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج، محمد جان نثار با اشاره به حوادث و وقایع اخیر در سطح کشور و استان سیستان و بلوچستان، اظهار داشت: مقام معظم رهبری با دید ‌وسیع عرصه را به خوبی می‌بیند و در این میان ما نیز باید با بصیرت مسائل را تحلیل کنیم.

وی با اشاره به اینکه وظیفه ما در شرایط کنونی تطبیق با ولایت نیست‌،تاکید کرد: وظیفه همه ما در هر برهه فقط اطاعت از رهبری است.

وی گفت: ما نباید طبق سلیقه خود ،گفته های رهبری را تفسیر به رای کنیم،بلکه باید سنجیده اقدام نماییم.

آقای جان نثار با اشاره به نقش ولایت پذیری در زندگی و عاقبت به خیری، تصریح کرد: شهیدانی همچون حاج قاسم سلیمانی مصداق بارزی از ولایت پذیری بودند که سرانجام نیز به دست خبیث تربن دشمنان به شهادت رسیدند.

وی بیان داشت: در زمان شروع جنگ تحمیلی صدام فکر می‌کرد می تواند چندروزه کشور را فتح کند،اما مردم ما هشت سال با غیرت از کشور دفاع نمودند.
وی ادامه داد: دشمن دارد هزینه می‌کند و می‌خواهد مرد و زن ایرانی را لجن مال کند.

محمدجان نثار  با اشاره به اینکه گشایشهای اقتصادی دارد شکل می‌گیرد و به موفقیت‌هایی رسیده ایم، گفت: دشمن از این پیشرفتها به هراس افتاده است.

وی خاطرنشان کرد: دشمن در این جنگ ترکیبی و شناختی میخواهد هویت را از مردم ایران بگیرد،لذا ما باید با هوشیاری با آن برخورد کنیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار