محمد جان نثار در خطبه های نماز جمعه کنارک مطرح کرد:

ولایت پذیری رمز پیروزی مردم ایران است

نماز جمعه این هفته کنارک با امامت حجت الاسلام موسی زارعی نژاد امام جمعه موقت شهرستان و با سخنرانی آقای محمد جان نثاری مهمان کشوری برگزار گردید.
کد خبر: ۹۴۷۱۵۸۲
|
۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۵

ولایت پذیری رمز پیروزی مردم ایران است

نماز جمعه این هفته کنارک با امامت حجت الاسلام موسی زارعی نژاد امام جمعه موقت شهرستان و با سخنرانی آقای جانساری مهمان کشوری برگزار گردید.

به گزارش خبرگزاری بسیج، محمد جان نثار مسئول آموزش و توانمند سازی سازمان حفظ آثار ونشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه و بسیج با اشاره به اغتشاشات و وقایع اخیر، اظهار داشت: رهبری با دید ‌وسیع عرصه را به خوبی می‌بیند ولی بسیاری از ما متاسفانه دقت کافی را نداریم.

وی با بیان اینکه وظیفه ما در شرایط کنونی تطبیق با ولایت نیست‌،تاکید کرد: وظیفه همه ما در هر برهه فقط اطاعت از رهبری است.

وی گفت: ما نباید طبق سلیقه خود ،گفته های رهبری را تفسیر به رای کنیم،بلکه باید سنجیده اقدام نماییم.

آقای جان نثاری با اشاره به نقش ولایت پذیری در زندگی و عاقبت به خیری، تصریح کرد: شهیدانی همچون حاج قاسم سلیمانی مصداق بارزی از ولایت پذیری بودند که سرانجام نیز به دست خبیث تربن دشمنان به شهادت رسیدند.

وی بیان داشت: در زمان شروع جنگ تحمیلی صدام فکر می‌کرد می تواند چندروزه کشور را فتح کند،اما مردم ما هشت سال با غیرت از کشور دفاع نمودند.
وی ادامه داد: دشمن دارد هزینه می‌کند و می‌خواهد مرد و زن ایرانی را لجن مال کند.

محمد جان نثاری با اشاره به اینکه گشایشهای اقتصادی دارد شکل می‌گیرد و به موفقیت‌هایی رسیده ایم، گفت: دشمن از این پیشرفتها به هراس افتاده است.

وی خاطرنشان کرد: دشمن در این جنگ ترکیبی و شناختی میخواهد هویت را از مردم ایران بگیرد،لذا ما باید با هوشیاری با آن برخورد کنیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار