فرمانده سپاه ناحیه ساوه:

زنده نگه‌داشتن ياد شهدا موجب تداوم حركت انقلاب اسلامی می‌شود

فرمانده سپاه ناحیه ساوه با تاکید بر اینکه زنده نگه داشتن یاد شهدای انقلاب را عامل تداوم حرکت انقلاب دانست و گفت: اگر ایثارگری شهدا و جانبازان نبود، امروز کشور ما روی آسایش و آرامش را نمی‌دید.
کد خبر: ۹۴۷۱۵۲۹
|
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از ساوه؛ سرهنگ پاسدار علیرضا مهدی فرمانده سپاه ناحیه ساوه در دیدار خانواده‌ی معظم شهید "محسن اقبال" و یکی از جانبازان 70 درصد گفت: اگر ایثارگری شهدا و جانبازان نبود، امروز کشور ما روی آسایش و آرامش را نمی‌دید.

سرهنگ مهدی با اشاره به اینکه ملت ایران دلاورمردی و از خودگذشتگی شهدا، جانبازان و آزادگان را هرگز از یاد نخواهد برد، گفت: امروز همه آحاد جامعه مدیون ایثارگری دلیرمردان شایسته‌ای هستند که جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و در میدان نبرد با دشمنان جنگیدند و عده‌ای از این بزرگ‌مردان در دفاع از خاک میهن و وطن با تقدیم عضوی از اعضای بدن خود همچون حضرت اباالفضل العباس علیه السلام به مقام جانبازی رسیدند.

 
وی افزود: شهدا و جانبازان در پیشگاه خداوند از جایگاه والایی برخوردار هستند و ایثار، از خودگذشتگی و ایمان راستین آنان همواره در اذهان زنده خواهد ماند.

فرمانده سپاه ناحیه ساوه خاطرنشان کرد: فداکاری‌ها، ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس موج و اثر بالایی در سایر نقاط جهان ایجاد کرد؛ حقانیت راه شهدا به دلیل همین اخلاص، ایثار و از خود گذشتگی آنان است.


انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار