مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان:

اسلام به زن هویت بخشیده و جایگاه رفیعی برای او قرار داده است

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: به طور قطع اسلام است که به زن هویت بخشیده و جایگاه بلند و رفیعی برای او قرار داده است.
کد خبر: ۹۴۷۱۵۱۵
|
۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان؛ حجت الاسلام والمسلمین پولادی در جمع بسیجیان شهرستان رودان افزود: شاگردان مکتب منحط غرب با رواج این شعار می‌خواهند زن مسلمان را نیز همچون زن های غرب به لجن بکشاند، خداوند که خالق است زن را برای تربیت بشر خلق کرده تا انسان هایی که به درد جامعه بشریت بخورند از دامن آن‌ها به جامعه معرفی شوند ولی غرب منحط شده از اخلاق خداوندی نمی خواهد که زن مسلمان به چنین وظیفه مهمی پایبند باشد .
وی بیان داشت: دنیای غرب اصرار دارد که زن مثل چیزهای بی ارزش در اختیار همگان قرار گیرد و امروز دنیای متوحش غرب که خود در لجن زار هوا هوس غرق هستند دستور سعادت برای مردم ما می‌پیچند و شعار زن زندگی آزادی را سر می‌دهند .
مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان اظهارداشت: دنیای غرب می‌داند که اسلام به زن بزرگی بخشیده اما انقدر با رسانه های خود ملت‌ها را اغوا می‌کنند تا بتوانند از زن برای اهداف ومقاصد شر خودشان بهره ببرند.


خداوند پس از خلقت انسان قرآن رابرای هدایت انسان فرستاد و راه سعادت انسان رادر آن بیان کرد تا انسان با رعایت دستورات قرآن به سعادت برسد اما امروز در جامعه کسانی را می‌بینیم که بی توجه به دستورات سعادتمند کننده خالق در قرآن پشت به حرف خداوند کرده و ادعای تمدن می‌کنند .
وی ادامه داد: باید مراقب باشیم تا در عرصه جنگ شناختی در دام کسانی که جای جلاد و شهید را عوض می‌کنند، نیافتیم.
حجت الاسلام پولادی در بخش دیگر سخنان خود گفت :امروز در کف خیابان عده ای شعار مرگ بر دیکتاتور سر می‌دهند، درحالی که حتی معنای دیکتاتور راهم نمی‌دانند ولی به گونه ای رسانه ها ذهن جوانان ما رو هدف گرفته که بعضی از جوانان تفاوت یک رهبر شجاع و مردمی را با دیکتاتورهای غربی تشخیص نمی‌دهند و رهبر الهی به عنوان دیکتاتور معرفی می شود.
وی گفت: رذل ترین و پست ترین و بی خرد ترین افراد می‌شوند مدافع حقوق بشر مادر بزرگترین جنگ ترکیبی و شناختی جهان هستیم که باید مواظب باشیم فریب این عرصه را که جای جلاد و شهید جای خوب و بد جای زشت و زیبا را عوض می‌کنند، نخوریم 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار