خبرهای داغ:

گشت محله محور بسیج با حضور گسترده بسیجیان در سرخه برگزار شد

به مناسبت هفته بسیج گشت محله محور رضویون با حضور پنج تیم گشتی پیاده به همت بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) در محله برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۷۱۵۰۴
|
۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با هفته بسیج حلقه شهید ایمانی نسب پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) با موضوع فرهنگ شهادت با استقبال بسیجیان برگزار شد.

محمدرضا امامی فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه برگزاری برنامه های هفته بسیج در گفتگو با خبرنگار ما با بیان اینکه امروز تببین فرهنگ شهادت و بسیج برای جوانان و نوجوانان  اظهار کرد: بسیج از همان ابتدا ثابت کرد که مدافع انقلاب اسلامی است و در مراحل مختلف این مهم را ثابت کرده است و گواه این مطلب تقدیم شهیدان و جانبازان و ایثارگری های این عزیزان است.

او افزود: در فتنه اخیر نیز علیرغم توطئه های دشمنان بسیج سربلند بیرون آمد و تقدیم شهدای مدافع امنیت بدون هیچ چشمداشتی نشان از ایمان و اراده بسیج در صحنه های مختلف است.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) ادامه داد: همچنین در هفته بسیج نیز همچون برنامه های اجرایی در طول سال گشت محله محور با حضور گسترده بسیجیان این پایگاه با شرکت پنج تیم گشتی پیاده برگزار شد.

امامی اضافه کرد: با هدف نظارت بر نحوه کار بسیجیان در طول گشت فرمانده نیروی انتظامی و سرهنگ محمدمهدی ادهم فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه سرخه از این گروه های گشتی بازدید کردند.

او یادآور شد: تمرین ورزشی بسیجیان پایگاه در رده جوانان و نوجوانان با استقبال گسترده بسیجیان در هفته بسیج در سالن ورزشی امام خمینی (ره) سرخه برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها