یادمان لاله‌های آسمانی و ۸ شهید گمنام شهرستان مهریز

یادمان لاله‌های آسمانی و ۸ شهید گمنام شهرستان مهریز با حضور خانواده‌های معظم شهدا، مسئولان، مردم ولایت مدار و شهیدپرور مهریز در مسجد حضرت امیرالمومنین (ع) این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۷۱۴۷۱
|
۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهریز، در این یادمان یکی از اساتید حوزه و دانشگاه با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی گفت: برگزاری یادمان‌ها و یادواره شهدا موجب شکست توطئه‌های فرهنگی و جنگ ترکیبی دشمنان نظام و انقلاب اسلامی است.

حجت‌الاسلام محمد تقی حسین‌زاده با بیان اینکه استکبار جهانی با بهره‌گیری از رسانه و فضای مجازی هجمه خود را علیه ارزش‌ها و مقدسات به صورت گسترده انجام می‌دهند ادامه داد: باید در قالب جهاد تبیین نسل جوان را در جریان دستاورد‌های عظیم انقلاب اسلامی قرار داد.

وی اظهار کرد: در حوادث اخیر کشور شاهد توطئه دشمنان با بهره‌گیری از فضای مجازی برای ضربه زدن به اصل نظام و کشور بودیم، ولی به حول و قوه الهی با هوشیاری مردم و مسئولان ترفند کفر جهانی با درایت و هوشیاری همگان نقش بر آب شد.

این کارشناس مذهبی به اهمیت جهاد تبیین و نقش نخبگان، فرهنگیان و رسانه‌های گروهی در خنثی کردن توطئه دشمنان اشاره کرد و گفت: در کشور ما به رغم تمامی توطئه‌ها در ۴۳ سال گذشته اقدامات قابل توجه در تمامی زمینه‌ها صورت گرفته، ولی کمتر به آن پرداخته شده است.

حسین زاده بیان کرد: برای اینکه نسل جوان در جریان حوادث مختلف انقلاب اسلامی قرار گیرد باید در سطح مدارس و مراکز آموزشی و فرهنگی با همکاری مسئولان امر اقدامات مناسب صورت گیرد و همکاری مسئولان بسیار مهم و نقش آفرین است.

همچنین در این مراسم برنامه روایتگری در خصوص رشادت‌های رزمندگان اسلام برگزار شد و چندین برنامه فرهنگی و هنری، اجرای سرود و کلیپ، نمایشگاه عکس و کتاب صورت گرفت.

یادمان لاله‌های آسمانی و ۸ شهید گمنام شهرستان مهریز

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار