سازش ۱۶ پرونده در تویسرکان به همت بسیج حقوقدانان

مسئول بسیج حقوقدانان تویسرکان از سازش ۱۶ مورد دعوا و اختلاف در شهرستان به همت بسیج حقوقدانان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۷۱۴۲۱
|
۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۱

سازش ۱۶ پرونده در تویسرکان به همت بسیج حقوقدانان
به گزارش خبرگزاری بسیج،  معصومه بختیاری عصر امروز در جمع اعضای بسیج حقوقدانان با اشاره به مصوبه جلسه امسال با هیات اندیشه‌ورز به منظور ارائه آموزش‌های عمومی اظهار کرد: پیگیری این آموزش‌ها را از اردوهای جهادی بسیج دانشجویی با برگزاری چهار کلاس حقوقی و روانشناسی برای والدین و نوجوانان شروع کردیم که با استقبال به ویژه رده سنی نوجوانان مواجه و آگاهی‌بخشی خوبی صورت گرفت.

وی به حل مشکل و ممانعت از زندانی شدن یک نفر به خاطر مهریه در این اردوی جهادی با ارائه مشاوره از سوی بسیج حقوقدانان اشاره کرد و گفت: بسیج حقوقدانان با امور زندان‌ها همکاری دارند بر همین اساس با حضور چهار کارشناس هشت جلسه مشاوره به زندانیان برگزار شد ضمن اینکه ارتباط با خانواده‌ها این افراد و مشاوره‌های رایگان هم ارائه دادیم.

مسوول بسیج حقوقدانان تویسرکان با اشاره به ارائه مشاوره حقوقی و روانشناسی رایگان به مدت دو روز در هفته برای مراجعه‌کنندگان افزود: با همراهی کارشناسان مشاور تحصیلی، حقوقی جزایی مدنی در دو روستا حاضر شدیم و ضمن دادن خدمات به جامعه هدف، با همت کارشناس حقوق جزایی بسیج حقوقدانان توانستیم با حل مشکل مانع طلاق یک زوج شویم.

وی از ایجاد ۱۰ مورد سازش با کمک دفتر حمایت حقوقی و قضایی ایثارگران تویسرکان در حوزه‌های مختلف ملکی، خانواده و... طی امسال خبر داد و گفت: با همت بسیج حقوقدانان شهرستان چهار مورد دعوا به سازش ختم شد.

بختیاری با تاکید بر اینکه هدف بسیج حقوقدانان این است تا حد ممکن در دعواها و اختلافات پای مردم به دادگاه کشیده نشود، از تلاش یک ماهه برای احیای زندگی سه نفره سخن به میان آورد و برگشت یک زوج مصرف‌کننده مواد مخدر صنعتی و تشکیل مجدد خانواده با مشاوره رایگان را لذتی فراموش‌نشدنی برای بسیجیان حقوقدان دانست.

وی از دیدار با فرماندار و درخواست حمایت بسیج حقوقدانان برای حضور در کارگروه‌ها با هدف کمک به رشد و بالندگی شهرستان یاد کرد و افزود: دوندگی زیادی در زمان ریاست فرمانداری در دوره قبل برای فعالیت بانک انتقال خون برای حداقل یک روز در ماه در تویسرکان نتیجه نداد؛ امیدواریم که امروز این مهم تحقق یابد.

مسوول بسیج حقوقدانان تویسرکان با بیان اینکه در راستای آموزش همگانی حقوقی موضوع مطالبه را طبق اصول قانون اساسی در قالب بیانیه بسیج حقوقدانان در نماز جمعه برای مردم تبیین کردیم گفت: اجرای این بیانیه در تریبون نماز جمعه با بازخورد مثبت از سوی اقشار مختلف مردم مواجه شدیم.

وی با اشاره به حل مشکل یکی از شرکت‌های تولیدی شهرستان با کمک بسیج حقوقدانان و رفع مشکل یک کشاورز افزود: بسیج حقوقدانان شهرستان در راستای انگیزه دادن و کمک به تولیدکنندگان و دیگر فعالان در شهرستان کمک می‌کند.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان نیز گفت: حضور جهادگران در قالب اردوهای جهادی با هدف محرومیت‌زدایی، رضایتمندی مردمی را به ارمغان می‌آورد.

مرتضی اردلان گریزی به تشکیل مجمع نخبگان تویسرکان با ۴۰۰ عضو از همه طیف‌ها در سال ۹۴ زد و در ادامه با تأکید بر فعال شدن مجدد این مجمع گفت: اگر یک مجمع نخبگانی داشته باشیم مسوول نمی‌تواند عملکرد ضعیف داشته باشد و یا ترک فعل کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار