کیخائی مسئول واحد خواهران سازمان بسیج مداحان وهیئات مذهبی استان؛

خون سرخ با خود زندگی سبز را به همراه دارد

مداحان بسیجی خواهر سازمان بسیج مداحان وهیئات مذهبی استان سیستان و بلوچستان ،به مناسبت هفته بسیج اقدام به اهداء خون کردند.
کد خبر: ۹۴۷۱۲۷۶
|
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۳

به گزارش خبرنگار بسیج در زاهدان، مریم کیخائی، مسئول واحد خواهران سازمان بسیج مداحان وهیئات مذهبی، استان سیستان و بلوچستان ،ضمن تبریک هفته بسیج و ادای احترام به ارواح طیبه شهداء و امام راحل (ره )و آرزوی طول عمر باعزت برای مقام معظم رهبری (مدظله العالی )گفت : در دین اسلام و فرهنگ ایران، همواره به ایثار و انفاق سفارش شده است و چه بهتر که این ایثار از جنس اهدای خون، مایه حیات باشد و خون سرخ با خود زندگی سبز را به همراه داشته باشد.

وی در ادامه افزود:ترویج فرهنگ اهدا خون ضمانت‌کننده سلامت جامعه است زیرا ؛ بر سلامت اهدا‌کننده نیز اثرات سازنده می‌گذارد و جان یک بیمار نیازمند را هم نجات می‌دهد.

کیخائی با بیان اینکه اهدای خون، اهدای زندگی است،تصریح کرد : اهداء خون اهداء زندگی به همنوعی است که جانش به قطرات خون اهدا کنندگان بستگی دارد و معمولا اهدا کننده ، فقط به امید نجات جان انسانی خون خود را اهدا می‌کند تا شادمانی و سلامتی که بزرگترین نعمت الهی است را به نشانه انسانیت و ایثار به بیمار و خانواده‌اش هدیه کند.

مسئول واحد خواهران سازمان و هیئتهای مذهبی استان، در پایان ضمن امیدواری به اینکه ان شاءالله که این گونه کارهای خداپسندانه تنها منحصر به هفته بسیج نباشد ،افزود: امیدوارم بتوانیم با اهدا خون ،لحظات شیرینی را در زندگی برای نیازمندان به خون فراهم کرده باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار