همزمان با گرامیداشت هفته بسیج؛

نشست بصیرتی و روشنگری با بسیجیان پایگاه‌های مقاومت حوزه نبی اکرم(ص) برگزار شد

در راستای ترویج فرهنگ جهاد تبیین و بصیرت افزایی بسیجیان، نشست بصیرتی و روشنگری در حوزه نبی اکرم برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۷۱۱۴۳
|
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۳

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، سروان پاسدار میلاد وفایی مقدم، فرمانده حوزه نبی اکرم(ص) زاهدان گفت: بسیجیان نیروی های خط مقدم جبهه های مختلف امنیتی و فرهنگی هستند،لذا جهت آشنایی آنها با جهاد تبیین این نشست بصیرتی برنامه ریزی گردید.

وفایی مقدم افزود: دشمن از استقلال، آزادی و پیشرفت و آبادانی ایران اسلامی عصبانی است و هر از گاهی سعی میکند از احساسات پاک جوانان سوء استفاده کند، که خوشبختانه اتحاد و انسجام مردم و خون شهیدان همیشه، دسیسه مستکبران را در هم کوبیده است و توطئه دشمنان را خنثی کرده است.

این مقام مسئول گفت: دشمن نادان پس از چهل و سه سال از پیروزی انقلاب اسلامی درخت تناوری را می خواهد ریشه کن کند که حتی روزی که این درخت بارآور نهالی نوپا بود نیز نتوانستند به تند باد نیرنک و دسیسه خدشه ای به آن واردکند، اما آن که باید هوشیار و بیدار باشد، جوانان ماهستند ما باید سواد رسانه ای مان را تقویت کنیم تا دشمن جای شهید و جلاد را عوض نکند.

فرمانده حوزه مقاومت نبی اکرم(ص) افزود: ایادی استکبار جهانی با برنامه ریزی از قبل تعیین شده و با هتک حرمت به ارزش های دینی و اعتقادی مردم در صدد ایجاد ناامنی در ایران اسلامی هستند که بحمدالله با هوشیاری بسیجیان، مردم مومن و انقلابی، نقشه شوم مستکبران و دشمنان خنثی خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار