رهبر معظم انقلاب در شرایط اخیر در شهرری حضور یافته و نماز خواندند

فرماندار ویژه شهرستان ری با اشاره با قدردانی از مردم با بصیرت و اصناف خداجوی شهرستان ری گفت: در شرایط اخیر رهبر معظم انقلاب در قبله تهران حضور یافته و در این مکان مقدس نماز خواندند.
کد خبر: ۹۴۷۰۹۰۰
|
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۰

  حمید زمانی فرماندار ویژه شهرستان ری و معاون استاندار تهران   اظهار داشت: به برکت حضور مضجع شریف حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در شهرری و مردم شهید پرور و مومن و همراهی اصناف خداجوی شهرستان، خوشبختانه در اغتشاشات  اخیر مورد خاصی در این شهرستان رخ نداد و با اشراف کامل اطلاعاتی و تلاش شبانه روزی نیروهای متدین و انقلابی بسیج، نیروی انتظامی و نیروهای امنیتی، اجازه فعالیت به عناصر ضد انقلاب در این منطقه داده نشد و برخی از افراد دستگیر شده نیز بومی منطقه نبوده و از خارج   شهرستان بوده اند. وی با هشدار نسبت به سوء استفاده دشمن از هرگونه نارسایی و مشکلات عادی در حوزه های مختلف شهری به ماجرای پایانه باربری اکبر آباد نسیم شهر اشاره کرد که شبکه های معاند از آن به عنوان اعتصاب رانندگان کامیون در اعتراض به نظام تعبیر کرده بود در صورتی که ماجرا چیز دیگری بوده است . بنابر این از تمامی مدیران و روسای ادارات می خواهیم که به منظور حفظ شرایط موجود و جلوگیری از سوء استفاده دشمنان هرگونه برنامه ای را با هماهنگی شورای تامین شهرستان اجرا کنند و هرگونه اقدام بدون هماهنگی، تصمیم احساسی و ناگهانی که منجر به ایجاد تنش شود بدون هماهنگی با شورای تامین در سطح این شهرستان ممنوع است.

زمانی به اغتشاشات هفته های گذشته در سطح کشور اشاره کرد و افزود: تمام کفر در مقابل تمام حق ایستاده است؛ دشمن در فتنه و اغتشاشات اخیر همه توان خود را به کف خیابان‌ها آورد.

این فتنه و درگیری ها همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند، هیچ ماهیت حزبی و جناحی ندارد و دشمنان آشکارا عناد خود را علیه ارزشهای دینی   و نظام اعلام کرده اند.

وی یادآور شد: فتنه اخیر دشمنان؛ با بصیرت، هوشیاری، دشمن‌شناسی و موقعیت‌شناسی مردم راه به جایی نبرد و بار دیگر شکست را برای جبهه باطل رقم زد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار