دو مرکز مشاوره خانواده مهر در کهگیلویه و بویراحمد راه اندازی شد

همزمان با چهارمین روز از هفته بسیج دو مرکز مشاوره خانواده مهر با حضور جمعی از مسئولان در شهرهای یاسوج و دهدشت راه اندازی شد.
کد خبر: ۹۴۷۰۷۹۱
|
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، آیین افتتاح مرکز مشاوره خانواده مهر در یاسوج با حضور سرهنگ پاسدار حجت الله عباسی معاون اجتماعی سپاه فتح، شهرام مهدوی مطلق فرماندار بویراحمد، سرهنگ حسین انوری فرمانده سپاه بویراحمد، سرهنگ سید محمد لطیف ارجمند جانشین ناحیه یاسوج و جمعی از مسئولان فرهنگی و اجتماعی برگزار شد.

سرهنگ پاسدار حجت الله عباسی معاون اجتماعی سپاه فتح درباره این مراکز مشاوره به خبرنگار بسیج گفت: در راستای بیانیه گام دوم انقلاب و سند اعتلای 10 ساله بسیج در خصوص جامعه سازی و جامعه پردازی و همچنین تاکید مقام معظم رهبری بر اینکه بزرگترین خطر برای نظام آسیب های اجتماعی است و برای تبدیل این تهدید ها به فرصت ، معاونت اجتماعی سپاه در سطح مرکز مبادرت به ایجاد 110 مرکز مشاوره خانواده مهر در نقاط مختلف کشور نموده است.

وی بیان کرد: دو مرکز مشاوره خانواده مهر سهمیه استان کهگیلویه و بویراحمد بود که امروز یکی در یاسوج ( خیابان گلستان 8) و دیگری در دهدشت راه اندازی شد.

عباسی افزود: این مراکز با رویکرد ایجاد سرمایه اجتماعی برای نظام و کاهش آسیب های اجتماعی از طریق مشاوره ازدواج، تغذیه، تحصیلی، ترک اعتیاد، فرزنداوری، اشتغال و سایر حوزه ها راه اندازی شدند و جامعه هدف از طریق پایگاه های مقاومت بسیج،حوزه ها و محلات به این مراکز ارجاع داده می شوند.

معاون اجتماعی سپاه فتح ابراز داشت: آیین افتتاح نمادین مراکز مشاوره خانواده مهر امروز با حضور سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین،دکتر محمد حاتمی ریاست سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران و دکتر عباسی معاون اجتماعی وزیر کشور به صورت ویدئو کنفرانس انجام شد.

 

دو مرکز مشاوره خانواده مهر در کهگیلویه و بویراحمد راه اندازی شددو مرکز مشاوره خانواده مهر در کهگیلویه و بویراحمد راه اندازی شددو مرکز مشاوره خانواده مهر در کهگیلویه و بویراحمد راه اندازی شددو مرکز مشاوره خانواده مهر در کهگیلویه و بویراحمد راه اندازی شددو مرکز مشاوره خانواده مهر در کهگیلویه و بویراحمد راه اندازی شد

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار