در راستای گرامیداشت هفته بسیج؛

دیدار با خانواده معظم شهدای مدافع سلامت زاهدان

به منظور قدردانی از زحمات، تلاش های خالصانه و جهادی شهدای مدافع سلامت از خانواده این عزیزان دیدار گردید.
کد خبر: ۹۴۷۰۶۵۱
|
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۳

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، در راستای گرامیداشت هفته بسیج و به منظور قدردانی از زحمات، تلاش های خالصانه و جهادی شهدای مدافع سلامت از خانواده این عزیزان دیدار گردید.


در این دیدار صمیمانه که جانشین ناحیه ویژه سپاه زاهدان به همراه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه ، مسئول بهداری وتعدادی از پاسداران حضور داشتند از خانواده شهدای مدافع سلامت سردار شهید کفاش وسردار شهید بخته ای دلجویی و به مسائل و مشکلات آنها رسیدگی گردید .


حجت الاسلام رنجبرضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان سلامت از زحمات ، تلاش های خالصانه و جهادی این شهیدان عزیز در عرصه مبارزه بی امان با بیماری منحوس کرونا تقدیر وتشکر نمودندوگفت: یاد وخاطره این شهدای عزیز که بی منت و صادقانه به مردم خدمت نمودن ودر این راه جانشان را فدای مردم نمودند وهمیشه بعنوان پیشرو در ارایه خدمت به مردم بودند.


سرهنگ پاسدار میری جانشین ناحیه زاهدان برادامه راه شهدا تاکید نمودند و افزود: یاد و نام شهدای مدافع سلامت همواره در اذهان مردم شریف استان و بخصوص شهر زاهدان ماندگار خواهد بود.


سروان پاسدارسالاری مسئول بهداری ناحیه زاهدان هم ضمن اشاره به جایگاه عظیم ووالای شادای مدافع سلامت در بین جامعه افزود: ایثار وفداکاری این عزیزان را جلوه ای از مجاهدت ها و رشادت های شهدای دوران دفاع مقدس بود که بر هیج کس پوشیده نیست .


در پایان دیدارها با اهدای لوح سپاس، گل و هدیه به خانواده‌های شهیدان کفاش و بخته ای ، از فداکاری وایثار شهیدان والامقام در راه خدمت به مردم تجلیل نمودند.

 

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات