تلاش سازمان بسیج حقوقدانان برای آزادسازی زندانیان معسر

رئیس سازمان بسیج حقوقدانان استان سیستان و بلوچستان از تلاش حقوقدانان بسیجی کانون بسیج حقوقدانان شوراهای حل اختلاف در اخذ رضایت در 10 فقره پرونده با موضوعات اختلاف خانوادگی در زاهدان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۷۰۶۴۷
|
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۹

سرهنگ پاسدار ابوالحسن رضایی، رئیس سازمان بسیج حقوقدانان سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان  در گفت و گو با خبرنگار بسیج در زاهدان گفت:  ضمن تبریک فرا رسیدن هفته بسیج اظهار کرد: قاطعانه باید گفت که بسیج متعلق به سازمان و یا شخص خاصی نیست، بلکه بسیج جزوی از بدنه نظام و مملکت است و این تفکر توانسته موجب شادی دوستداران نظام و یاس و ناامیدی دشمنان شود و ما در هر عرصه ای با تفکر و انگیزه بسیجی وارد میدان شدیم توانستیم بر مشکلات غلبه و بستر پیروزی های بزرگ دیگر را فراهم کنیم.

سرهنگ رضایی افزود: تشکیل بسیج از ابتکارات و ثمره درایت امام راحل است که از همان روزهای نخستین پیروزی انقلاب اسلامی به بار نشست و در طول بیش از چهار دهه منشا خدمات و اثرات فراوان در حوزه های مختلف عمرانی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی بوده و با کار جهادی در خدمت به مردم کمر همت بسته است.

ویبیان کرد: سازمان بسیج حقوقدانان سیستان و بلوچستان در بحث آزاد سازی زندانیان جرائم غیرعمد ورود کرده که با تلاش اعضای کانون بسیج حقوقدانان شورای حل اختلاف زاهدان 10 پرونده اختلاف خانوادگی قبل از ورود به زندان به سازش ختم و زمینه آزادی آنها فراهم شد.

وی در ادامه دیدار با نماینده ولی فقیه در استان ، غبارروبی مزار شهدا، برگزاری جلسه هیئت اندیشه روز در خصوص رفع موانع حقوقی تولید، برگزاری جلسه جهاد تبیین با موضوع اغتشاشات اخیر، جلسه ابعاد حقوقی جنایت شهادت سپهبد شهیدحاج قاسم سلیمانی، ارائه مشاوره حقوقی رایگان در محل سازمان و کانونهای تابعه، مشاوره و معاضدت قضایی به زندانیان معسر در زاهدان و شهرستانها، ارائه مشاوره حقوقی به نمازگزاران در میعادگاه نمازجمعه زاهدان و شهرستانهای تابعه، شرکت در رزمایش فاطمیون با حضور گروههای جهادی سازمان را از مهمترین برنامه های سازمان بسیج حقوقدانان استان در هفته بسیج عنوان کرد.

وی گفت: اعزام حقوق یاران به تهران جهت گذراندن دوره آموزشی با ارائه خدمات در مساجد و شروع دوره حقوقیاران در سیستان از امروز از جمله برنامه های اجرایی سازمان می باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار