برگزاری نشست حلقه های صالحین در شهرستان ایرانشهر

به منظور گرامیداشت هفته بسیج نشست فرماندهان پایگاه ها و سرگروه های حلقه صالحین در پایگاه مطهره حوزه حدیث خواهران سپاه در شهرستان ایرانشهر برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۷۰۶۳۷
|
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از ایرانشهر به منظور گرامیداشت هفته بسیج نشست فرماندهان پایگاه ها و سرگروه های حلقه صالحین در پایگاه مطهره حوزه حدیث خواهران سپاه در شهرستان ایرانشهر برگزار شد.

سمیه میرنسب، فرمانده پایگاه مطهره در سخنانی با اشاره به مسئولیت خطیر بسیج در ادارات و نهادها و با توجه به هجمه های بزرگ فرهنگی از سوی دشمنان انقلاب اسلامی گفت: که راه رسیدن به حکومت اسلامی واحد و نمونه بایستی همه مسئولین و اقشار مردم در مسیر پایبندی به ارزشها تلاش و از هیچ کوششی دریغ نکنند.

وی در ادامه الگوهای شاخص افرادی که در حلقه های صالحین حضور دارند را درایت، تدبیر، وجدان کاری ، مومن و بصیرت دانستند.

در پایان این نشست میرنسب ضمن سپاس از حضور و تلاش همه بسیجیان پایگاه در بیاناتی به موارد مهم در راستای تقویت و رشد این حلقه ها برای رسیدن به جامعه ایمانی مبتنی بر اخلاق اسلامی و تربیت نیروی انسانی برای جامعه پرداخته و افزود: به حول قوه الهی بتوانیم نشست حلقه های صالحین برای همه بسیجیان مفید واقع شود.

لازم به ذکر است که جلسه های معرفتی حلقه صالحین هر هفته در روز شنبه با موضوعاتی نظیر ( ولایت فقیه ؛مهدویت ؛فرقه های نوظهور، نماز اول وقت ، قیام عاشورای حسینی ، مبارزه با نفس ، اخلاق و مهرورزی ، تکریم ارباب رجوع ، سلامت روان و... در پایگاه مطهر برگزار می گردد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار