خبرهای داغ:

جهادگرانی که به کمک نیازمندان شتافتند

جهادگران روستا عبدالله آباد در سرخه در طی یک رزمایش جهادی اقدام به سفیدکاری منزل مسکونی یک خانواده نیازمند در شهرستان کردند.
کد خبر: ۹۴۷۰۵۱۶
|
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با هفته بسیج رزمایش جهادگران بسیجی در جهت دستگیری از خانواده نیازمند در شهرستان سرخه به همت بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج صاحب الزمان (عج) روستا عبدالله آباد در سرخه برگزار شد.

اکبر رهایی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج صاحب الزمان (عج) در گفتگو با خبرنگار در خصوص این اقدام جهادی اظهار داشت: امام خمینی (ره) از نخستین سال‌های انقلاب اسلامی جهاد سازندگی را در ایران بنا کرد و این شجره طیبه با حضور انسان‌هایی مستحکم و با اراده‌های پولادین روزبه‌روز تنومندتر می‌شود.

او افزود: این پایگاه مقاومت نزدیک به دو سال است که در روستا افتتاح و آغاز به فعالیت کرده است، اما بسیجیان و جهادگران آن از ابتدا پای کار بوده و در برنامه های مختلف در کنار ما بودند.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج صاحب الزمان (عج) ادامه داد: عرصه جهاد و سازندگی در پهنه سرزمین ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف متفاوت و متنوع است به‌گونه‌ای که در بازه‌ای سازندگی کشور ملاک است و در بازه‌ای دفاع از مرزوبوم و امروزه نیز عمران و آبادانی و پرداختن به‌سلامت مردم که از آن به‌عنوان نعمت خداوند یاد می‌شود.

رهایی خاطرنشان کرد: وقتی بحرانی در کشور ایجاد می‌شود این جوانان بسیجی در گروه‌های جهادی هستند که بدون هیچگونه چشم داشتی از خانه، زندگی، خانواده خود گذشته و اقدام به خدمات‌رسانی به هموطنان خود می‌کنند.

او بیان داشت: در این دوره گروه جهادی « سنگر سازان بی سنگر پایگاه صاحب الزمان (عج) در قالب 6 چهار نفره اقدام به سفیدکاری یکی از منازل مسکونی در سرخه کردند.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج صاحب الزمان (عج) افزود: میزان هزینه های انجام شده حدود 300 میلیون ریال برآورد و تمامی کار به صورت رایگان توسط گروه جهادی انجام شده است.

رهایی با اشاره به اینکه جهادگران در کشور به نام سنگرسازان بی‌سنگر شناخته می‌شوند و این همان لقبی است که امام خمینی(ره) به آنان در دوران دفاع مقدس داده است، گفت: این گروه‌ها وظیفه اصلی‌ خود یعنی کمک به خانواده‌های نیازمند را توشه آخرت خود دانسته و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند.

گفتنی است حجت الاسلام و المسلمین حسینی دیباجی مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان همراه با سرهنگ محمدمهدی ادهم فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه از روند انجام کار بازدید کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار