همزمان با هفته بسیج؛

گردهمایی مدیران و معلمان مدارس با محوریت جهاد تبیین،بصیرت افزایی و روشنگری درشهرستان سیب و سوران برگزارشد

در راستای گرامیداشت هفته بسیج گردهمایی مدیران و معلمان مدارس با محوریت جهاد تبیین ،بصیرت افزایی و روشنگری در شهرستان سیب و سوران برگزارگردید.
کد خبر: ۹۴۷۰۳۲۴
|
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۱

به گزارش خبرنگار بسیج در شهرستان سیب و سوران مدیر آموزش و پرورش شهرستان سیب و سوران تاج بخش حسین بر ضمن عرض خیر مقدم و تبریک هفته بسیج به حاضرین در جلسه گفت: با توجه به مسائل و مشکلات اخیر که در کشور به وجود آمده و اغتشاشاتی که باعث رنجش مردم میشود نیاز است نسبت به مسائل بصیرتی و سیاسی علم بالایی داشته باشیم.

وی افزود : همه ما میدانیم تمامی ارگانهای نظامی و غیر نظامی قانون و مقرراتی در خصوص ورود و خروج دارند مخصوصا ارگانهای نظامی که باید با اهمیت خاصی به ورود و خروج بپردازد به دلیل مسائل امنیتی و نمیشود گفت کسانی که سعی کردند یک مکان نظامی را به غارت ببرند و تخریب کنند نمی شود با آنها مماشات کرد .

در ادامه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیب و سوران سرهنگ پاسدار داود رحیمی گفت:بنده امروز در این جلسه آمده ام تا به صحبتها و درد دلهای شما فرهنگیان و بسیجیان محترم گوش بدهم و خوشحالم که در جمع شما عزیزان حضور دارم.


حسین برادامه داد:بسیج و سپاه در سالهای گذشته خدمات بسیاری به مردن کشور کرده است و برای نمونه که مدت زیادی نیز از آن نمیگذرد و هنوز ادامه دارد.


این مقام مسول افزود: کمک بسیج به وزارت بهداشت در خصوص کرونا و کمکهای مومنانه به مردم بود که با فرمان مقام معظم رهبری صورت گرفت و در خدمت در موارد کرونا شهدایی نیز در امر خدمت به مردم سپاه و بسیج داده است و تقدیم این انقلاب و مردم کرده است .نیاز است ما در خصوص موارد انقلابی و انقلابی گری جدی وارد شویم و از انقلاب دفاع کنیم تا جامعه و اسلام دچار مشکلی نشود.


در ادامه فرمانده ناحیه سپاه سیب و سوران به درد دلها و مشکلات فرهنگیان بسیجی را شنید و قولهایی در خصوص رفع مشکلات موجود در حد توان داد.

ارسال نظرات