همزمان با هفته بسیج برگزار شد؛

عصر شعر و ستایشگری در شهر سامان

همزمان با هفته مبارک بسیج عصر شعر و ستایشگری با عنوان "لشکر عشق" با حضور مسئولان، شاعران آیینی و مداحان اهلبیت عصمت وطهارت علیهم السلام در سامان برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۷۰۲۸۷
|
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ امام جمعه سامان، با تبریک هفته بسیج و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا عرصه های مختلف به ویژه شهدای مظلوم امنیت در حوادث و اغششات اخیر و به ویژه شهدای بسیج گفت: دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی با فریب افکار عمومی بخشی از جامعه، حقایق کشور را وارونه جلوه می‌دهند.

حجت‌الاسلام علی اصغر عقیلی با تجلیل از شعرای انقلابی و مداحان به نقش آنها در تبیین مسائل روز پرداخت و افزود: باید دستاوردهای  و برکات انقلاب اسلامی به صورت هنرمندانه برای اقشار مختلف تبیین شود.

وی، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران، نعمتی بی بدیل و گرانبها نه تنها برای ملت ایران، بلکه برای جهانیان است، چرا که راه حق و حقیقت برای رسیدن بشریت به رستگاری و فلاح را ترسیم کرده است.

امام جمعه سامان،اظهار داشت: حاکم شدن نظام دین مدار و مبتنی بر تعالیم و هدایت اسلامی، توجه به کرامت انسان، اهتزاز پرچم اسلام ناب در کشور پرداختن به قرآن و عترت و زایل شدن افسانه جدایی دین از سیاست از جمله دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران است، به همین خاطر پرداختن به دستاوردهای انقلاب اسلامی و تبیین هرچـه بیـشتر آن، از موضوعات بسیار مهم و ضروری در عصر حاضر است.

در ادامه این مراسم جمعی از شعرای آیینی استان و نیز مداحان به اجرای برنامه پرداختند.

تلاوت آیات نورانی قرآن مجید و خیر مقدم گویی و ارائه گزارش از اقدامات اجرایی توسط شهرام سنایی مسئول کانون و بسیج مداحان شهرستان سامان از دیگر برنامه های عصر شعر و ستایشگری با عنوان لشکر عشق بود.

ارسال نظرات