سردار حسن حسن زاده:

دلیل مخالفت دشمنان با جمهوری اسلامی، " ایران قوی " است

فرمانده سپاه تهران بزرگ در همایش بسیجیان بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ گفت: دلیل مخالفت دشمنان با جمهوری اسلامی، " ایران قوی " است.
کد خبر: ۹۴۷۰۱۱۵
|
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۲
دلیل مخالفت دشمنان با جمهوری اسلامی،  

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ، به مناسبت فرارسیدن هفته مبارک بسیج، همایش بسیجیان بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ تحت عنوان (پیروان ولایت) پیش از ظهر امروز سه شنبه یکم آذر ماه با حضور مدیران، کارمندان بنیاد شهید و خانواده های شهدای امنیت در محل سالن همایش های لانه جاسوسی برگزار شد. 

در این همایش سردار حسن زاده فرمانده سپاه حضرت محمد رسول ا...(ص) تهران بزرگ اظهار داشت: موضوع دشمنی دشمنان با نظام جمهوری اسلامی، تاریخچه ی دیرینه ی ۱۰۰ ساله دارد و دلیل این دشمنی ها، به مواضع اتخاذ شده توسط ایران و موفقیت های پی در پی جمهوری اسلامی در عرصه های گوناگون ملی و بین المللی برمی گردد. 

دلیل مخالفت دشمنان با جمهوری اسلامی،  
وی در بخشی از سخنان خود با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی افزود: دشمنان قسم خورده ی این مرز و بوم با جمهوری اسلامی مخالف نیستند، بلکه اینان با "ایران قوی" مخالف اند. زیرا تولید قدرت در ایران، توانسته است آن را به ایران قوی تبدیل کند و دشمن را در همه‌ی زمینه ها، ناکام بگذارد و تنها راه مقابله‌ی با دشمن هم تکیه بر روی عناصر اقتدار خودمان است.
 
سردار حسن زاده در ادامه با تاکید بر مولفه ی پشتوانه ی مردمی به عنوان یکی از مولفه های مهم قدرت یک کشور تصریح کرد: یکی از مولفه های مهم قدرت هر کشور، پشتوانه ی مردمی آن کشور است که به فضل خدا، ایران اسلامی مملو از این مولفه ی مردمی و ایستادگی آنان است لذا تا زمانی که این موفقیت ها در حوزه های گوناگون مانند پیشرفت های هسته ای، علوم پزشکی، پشتوانه های مردمی و ... در کشورمان برقرار است، خصومت و دشمنی دشمنان خصوصا امریکای جنایتکار ادامه خواهد داشت چرا که منافع ایشان در خطر جدی است.
 
دلیل مخالفت دشمنان با جمهوری اسلامی،  
فرمانده سپاه تهران بزرگ ادامه داد: مردم ما علی رغم مشکلاتی که در کشور با آن مواجه هستند ولیکن مطابق با خواست دشمنان عمل نکردند و با بصیرت و هوشیاری، تلخ ترین شکست ها را برای دشمن رقم زدند و آمریکایی‌ها و رژیم صهیونیستی را به زمین گرم نشاندند، و این یعنی جهاد کبیر؛ لذا دشمن ما با هر چه عنصر و مایه‌ی قدرت در جمهوری اسلامی است، مخالف است.
 
وی همچنین با اشاره به ضرورت پرداختن به موضوع جهاد تبیین در کشور خاطر نشان کرد: در حال حاضر دو راهکار اساسی "پرداختن به جهاد تبیین" و "خدمت به مردم" برای مقابله با دشمنی دشمنان انقلاب اسلامی و همچنین جلب اعتماد مردم به نظام اسلامی لازم و ضروری است لذا تا می توانیم باید در راستای کاستن مشکلات مردم خصوصا در حوزه مشکلات اقتصادی و معیشتی تلاش کنیم. 
 
دلیل مخالفت دشمنان با جمهوری اسلامی،  
سردار حسن زاده در پایان عنوان کرد: شما مدیران و کارمندان بنیاد شهید، مدال افتخار بسیجی را دارید و این بزرگترین افتخار و مظهر قدرت است چرا که وجود روحیه بسیجی در همه‌ی فعالیت‌ها راهگشاست.
 
در انتهای این مراسم، گروه سرود بین المللی "زینبیون" با حضور فرزندان شهدای مدافع حرم، به اجرای برنامه پرداختند.
 
ارسال نظرات
آخرین اخبار