برگزاری کارگاه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی

میر گفت: به همت حوزه مقاومت بسیج شهدای وحدت کارگاه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و اعتياد در محل حسینیه فنودی های شهرستان اجرا شد.
کد خبر: ۹۴۷۰۰۱۴
|
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۸

به گزارش خبرنگاربسیج از زاهدان،محمد میر،  فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهدای وحدت شهرستان زاهدان، کارگاه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و اعتياد در محل حسینیه فنودی های شهرستان زاهدان برگزار گردید.

محمد میر افزود: کارگاه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی با هدف آشنا کردن قشر جوان جامعه با طرح ریزی های دشمن برای منحرف کردن نسل جوان از مسیر پیشرفت و تعالی انسانی و ولایی برنامه ریزی و با مساعدت معاونت اجتماعی ناحیه ویژه زاهدان به صورت محوری در محل حسینیه فنودی های شهرستان زاهدان برگزار گردید ، که خوشبختانه با استقبال بسیار خوب مردم محله مواجه بود و از ظرفیت کارشناس تخصصی این امر بهره گیری شد.

درنشست مذکور حجت‌الاسلام والمسلمین عباسی کارشناس آسیب‌های اجتماعی اظهار داشت: برنامه ریزی دقیقی از سوی دشمن برای قشر جوان جامعه صورت گرفته است که لازمه مقابله با این تهدیدات نرم روشنگری و در واقع جهاد تبیین در امورات مختلف اعم از سیاسی و اجتماعی میباشد تا قشر جوانی که دارای توان و پتانسیل مناسبی میباشد در دام توطئه دشمن قرار نگرفته و تلاش کند یکی از آینده سازان کشور و فردی موثر برای جامعه و خانواده خود باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار