معاون اجتماعی سازمان فرهنگی شهرداری کرج مطرح کرد؛

آموزش شهروندی، کلید زندگی مطلوب/ همایش ارتقای فرهنگ آپارتمان نشینی در کرج برگزار می شود

معاون اجتماعی سازمان فرهنگی شهرداری کرج، آموزش شهروندی را کلید زندگی مطلوب دانست و از برگزاری همایش ارتقای فرهنگ آپارتمان نشینی با هدف افزایش آگاهی شهروندان از حقوق خود و قوانین آپارتمان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۶۹۸۳۸
|
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، مهدی علیمردانی، معاون اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج آموزش شهروندی را کلید زندگی مطلوب دانست و گفت: در بیشتر مواقع دلیل اصلی عدم رعایت قوانین و مقررات آپارتمان نشینی از سوی برخی ساکنان، عدم آشنایی آن ها با قوانین آپارتمان و آشنا نبودن با حدود وظایف خود و حقوق همسایه هاست.

آموزش شهروندی، کلید زندگی مطلوب/ همایش ارتقای فرهنگ آپارتمان نشینی در کرج برگزار می شود

وی با تاکید بر ضرورت ارائه آموزش های صحیح و کاربردی در این زمینه بیان کرد: در همین راستا، به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج همایشی با عنوان «ارتقای فرهنگ آپارتمان نشینی» در روز سه شنبه یکم آذر ماه، ساعت ۱۷:۳۰ در فرهنگسرای شهید آوینی واقع در شهرک جهان نما برگزار می شود.

به گفته معاون اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج، موضوع آپارتمان نشینی از اهمیت خاصی برخوردار است و در این میان، نقش دستگاه های خدماتی و اجتماعی شهر همچون سازمان فرهنگی شهرداری می تواند در جهت بالا بردن میزان آگاهی شهروندان بسیار تاثیرگذار باشد.

علیمردانی عنوان کرد: در همایش مذکور، علاوه بر بیان قوانین آپارتمان نشینی، کارشناسانی در حوزه های خدمات شهر، پسماند، آتش نشانی و سیما و منظر نیز مباحث لازم را مطرح خواهند کرد.

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار