نشست روشنگری با موضوع گام دوم انقلاب/دهه آینده متعلق به قشر جوان و نوجوان است

سرحدی گفت: خاستگاه انقلاب اسلامی فرهنگی و دینی است بنابراین مهمترین بخشی که باید این انقلاب راحفظ کند نسل جوان انقلابی است که با تحصیلات علمی عالی مدیران آینده این انقلاب دانش آموزان هستند.
کد خبر: ۹۴۶۹۸۱۹
|
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۲

به گزارش خبرنگار بسیج از زابل، حجت الاسلام والمسلمین رضا محمدزاده سرحدی، مسئول دفترنمایندگی در سپاه زابل در جمع دانش آموزان دبیرستان نمونه امیرالمومنین زابل گفت: دشمنان مرتب در حال بزرگ نمایی ضعفها و ایجاد شبهه در جامعه بویژه جوانان هستند که می بایست شما جوانان انقلابی با بصیرت نقشه شوم دشمنان و شیاطین را خنثی کتید .

سرحدی بیان کرد: خاستگاه انقلاب اسلامی فرهنگی و دینی است بنابراین مهمترین بخشی که باید این انقلاب راحفظ کند نسل جوان انقلابی است که با تحصیلات علمی عالی مدیران آینده این انقلاب شما هستید .

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه زابل با بیان اینکه شما جوانان با تلاش علمی و بصیرت دینی دشمنان انقلاب را که در جنگ رسانه ای جولان میدهند با سواد رسانه باید خدمات ارزنده انقلاب را یاد آور شوید همجنان که جوانان غیوری همچون شهید حسین عالی در جنگ سخت دشمن بهترین رشادتها از ایشان به یادگار مانده است .

سرحدی خاطر نشان کرد: آینده انقلاب اسلامی در تمام عرصه ها ازآن شما جوانان و نوجوانان است که شما با جهادعلمی به قله های پیشرفت خواهید رسید .

ارسال نظرات
آخرین اخبار