داشتن روحیه بسیجی در بین مسئولین کشور می تواند راهکاری برای رفع محرومیت در کشور باشد

بمناسبت هفته بسیج ،جلسه ستاد هفته بسیج شهرستان نیکشهر با حضور اعضای شورای تامین شهرستان در محل سالن اجلاس فرمانداری برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۶۹۷۹۹
|
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیکشهر، سرهنگ پاسدار حسین نیکویی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر دراین جلسه به تبیین برنامه‌های هفته بسیج پرداخت و گفت یکی از برنامه های مهمی که در هفته بسیج باید به آن تاکید شود، بحث جهاد تبیین است .

وی با تبریک به مناسبت فرارسیدن چهل و سومین سالروز تشکیل بسیج مستضعفین گفت: در وضعیت فعلی کشور داشتن روحیه بسیجی در بین مسئولین کشور می تواند راهکاری برای رفع محرومیت در کشور باشد.

وی افزود: در این هفته برنامه های بسیار خوبی از جمله افتتاح ۸۲ کلاس درس برگزاری ۳۵ یادواره شهدای شهرستان واعزام ۱۳۵ گروه جهادی در قالب رزمایش کمک های مومنانه اجرا خواهد شد.

این مقام مسئول افزود: هدف از بزرگداشت بسیج و اجرای برنامه‌های فرهنگی، تاکید بر تبیین ظرفیت‌ها دستاوردها و خدمات ۴۳ ساله بسیج مستضعفین است.

وی با تاکید بر اینکه این هفته فرصت خوبی برای واکاوی تفکر بسیجی است اظهارکرد: کار مجموعه بسیج تمدن سازی است که جز منویات مقام معظم رهبری مدظله العالی محسوب می‌شود و حل مشکلات مردم و کمک به اقشار ضعیف یکی از دستاوردهای بسیج و اولویت های ماست.

ارسال نظرات
آخرین اخبار