مسئول نمایندگی ولی فقیه درناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر:

دشمن به دنبال تخریب و تضعیف تفکربسیجی است

به مناسبت هفته بسیج نشست روشنگری باحضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر در دبیرستان دخترانه صادقین شهرستان نیکشهربرگزار شد.
کد خبر: ۹۴۶۹۷۹۴
|
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۰

به گزارش خبرنگار بسیج از نیکشهر، به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج نشست روشنگری باحضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر، رئیس آموزش و پرورش ، مسئول بنیادشهید و جمعی از بسیجیان، فرهنگیان ،معلمان و دانش آموزان شهرستان در دبیرستان دخترانه صادقین شهرستان نیکشهربرگزار شد.

حجت الاسلام نعیم اربابی، مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه ناحیه سپاه نیکشهر در این نشست،ضمن گرامیداشت هفته بسیج گفت: کشورسوریه ازنظر معیشتی هیچ مشکلی نداشت اما بخاطربی تدبیری چندسلیبریتی و بازیکنان خودفروخته کشورش بهانه دست دشمن دادتا سوریه به این وضع تبدیل شود تا جایی که داعشی ها دختران را از دامن مادرانشان می بردند و دربازار برده فروشانی که خودشان راه انداخته بودند می فروختند.

وی درادامه افزود: امروز هم دقیقا برخی از سلیبریتی ها و بازیکنان تیم های ورزشی ایران هم همین کار را در کشور با با پشتیبانی های مالی کشورهای معاند و استعمارگر همچون آمریکا،اسرائیل، عربستان و... شروع کرده وادامه می دهند.

وی بیان داشت: دشمن به دنبال تخریب و تضعیف تفکربسیجی است. چراکه همین تفکر در عراق به عنوان هشت الشعبی ،دریمن به عنوان انصارالله،در پاکستان و افغانستان به عنوان زینبیون و فاطمیون تشکیل شده است.

این مقام مسئول در پایان افزود: ترس دشمن از این است که این تفکربسیجی سراز واشنگتن دربیاورد؛ترس از تفکر وعقیده آنهایی که می‌گویند کاخ سفیدرا به حسینیه تبدیل میکنیم و اینکه اگر جلوی این تفکر بسیجی گرفته نشود این اتفاق خواهد افتاد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار