خبرهای داغ:

تحول در بهداشت و درمان با استفاده از ظرفیت دانش بنیان‌ها ضروری است

شاهرود_ رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود گفت: در حوزه بهداشت و درمان تحول ضرورت و مطالبه مردم است و بخش قابل اعتنای خدمات از دولت نیز در این راستا است که باید مورد توجه قرار گیرد.
کد خبر: ۹۴۶۹۷۸۵
|
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۱

تحول در بهداشت و درمان با استفاده از ظرفیت دانش بنیان‌ها ضروری استبه گزارش خبرنگار بسیج، ابوطالب جلالی در نشست ارائه فعالیت‌های فناورانه دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در سالن مجازی این دانشگاه با بیان اینکه نقش خوب پارک علم و فناوری و دانشگاه علوم پزشکی و تعاملات در تحقق شعار سال بسیار خوب است، افزود: امروز رقابت در بهره مندی از شرکت‌های دانش بنیان با توجه به شعار سال وجود دارد و تکلیف در این راستا مشخص است.
معاون استاندار خاطر نشان کرد: در حوزه بهداشت و درمان تحول ضرورت و مطالبه مردم است و بخش قابل اعتنای خدمات از دولت نیز در این راستا است که باید مورد توجه قرار گیرد.
او گفت: پدیده شوم کرونا ضرورت ظرفیت سازی در حوزه بهداشت و درمان از جنبه پدافندی و سرعت بخشی را بیشتر کرده است و باید بعد از حوزه آموزش به بهداشت توجه ویژه کرد.
فرماندار ویژه شهرستان شاهرود، خاطر نشان کرد: تعاملات و همراهی و همکاری باید از دغدغه‌های جدی در حوزه بهداشت و درمان باشد و پدیده کرونا درسی برای سرعت بخشی به نظام اصلاح و بهبود و ظرفیت سازی بود.
جلالی با اشاره به اینکه برای بالابردن کیفیت حتما باید شرکت‌های دانش بنیان در این راستا قرار گیرد، گفت: در شش ماهه اول امسال باید ارزیابی برای کار‌هایی که تاکنون انجام شده است و مرور قوانین برای تغییر و مطالبه گری برگزار می‌شد و از دستگاه‌های اجرایی در راستای حمایت از شرکت‌های دانش بنیان تقدیر و تکالیف جدیدتری داشته باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها