قائم مقام سازمان بسیج اساتید كشور تاکید کرد:

استفاده از ظرفیت علمی اساتید بسیجی برای حل مشكلات كشور

ابن‌الدین حمیدی اظهار كرد: در هفته بسیج، ظرفیت‌های علمی اساتید بسیجی در قالب حل مسائل و مشكلات سراسر كشور در تمامی زیست بوم‌ها به میدان می‌آید و نمایشگاه‌هایی در این راستا در دانشگاه‌های بزرگ كشور برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۴۶۹۷۶۹
|
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۶

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، محمدرضا ابن الدین حمیدی با بیان اینكه سازمان بسیج اساتید یك ثمن بزرگ مردمی از نهضت استادان انقلابی و مومن سراسر كشور است، گفت: این سازمان برای حضور خود در صحنه‌های اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی تلاش دارد به حكمرانی دینی در كشور كمك كند تا این حكمرانی به نحو احسن اجرا شود.

وی از رویكرد مسئله محوری سازمان بسیج اساتید برای حل مسائل و مشكلات كشور گفت و بیان كرد: این سازمان در هفته بسیج تلاش می‌كند تمامی ظرفیت‌ها و توان خود را در قالب همایش‌ها، نشست‌ها و نمایشگاه‌های علمی به صحنه بیاورد.

قائم مقام سازمان بسیج اساتید با اشاره به اینكه در هفته بسیج ظرفیت‌های علمی اساتید بسیجی در قالب حل مسائل و مشكلات سراسر كشور در تمامی زیست بوم‌ها به میدان می‌آید، اظهار كرد: نمایشگاه‌هایی در راستای این هدف در اغلب دانشگاه‌های بزرگ كشور برگزار خواهد شد و نشست‌هایی برای معرفی راه حل‌های به دست آمده برای حل مشكلات در مجموعه‌های علمی و پژوهشی سراسر كشور برگزار خواهد شد.

وی همچنین به موضوع مطالعات علوم انسانی اشاره  کرده و افزود: این موضوع نیازمند اقدامات زیرساختی و زیربنایی در تحول در علوم انسانی است. در این رابطه سازمان بسیج اساتید و تمامی بسیجیان استاد در سراسر كشور می‌توانند مانند سایر دستگاه‌های علمی سراسر كشور كرسی‌های نظریه پردازی و مناظره را برگزار كنند كه البته این كار از دو سال پیش در این سازمان شكل گرفته است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار