فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه :

هفته بسیج فرصتی است تا خدمات بسیج به اطلاع مردم رسانده شود

هفته بسیج فرصتی است تا خدمات بسیج را بیش از پیش به اطلاع مردم برسانیم و به خدمت‌رسانی به ملت ایران و توسعه جهاد خدمت بپردازیم.
کد خبر: ۹۴۶۹۵۳۷
|
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۷:۱۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از ابرکوه، به مناسبت آغاز هفته بسیج فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه در نشستی با اصحاب رسانه شهرستان ابرکوه به تبیین برنامه‌های هفته بسیج پرداخت.
ابرقوئی در ابتدای این جلسه با بیان اینکه شعار امسال هفته بسیج ((بسیج خدمتگزار ملت ایران)) است به تبیین رسالت بسیج در سطح کشور پرداخت و این یادگار ماندگار امام خمینی (ره) را از بزرگترین الطاف خداوند برمردم ایران دانست و این شجره طیبه را که در ۵ آذر سال ۱۳۵۸ به دستور امام (ره) بنا شد، نشانه آینده نگری ایشان در جهت حفظ دستاورد‌های نظام اسلامی است.
وی ادامه داد: هفته بسیج فرصتی است تا خدمات بسیج را بیش از پیش به اطلاع مردم رسانده و مواد جدیدی از خدمت‌رسانی به ملت ایران و توسعه جهاد خدمت پرداخته شود.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه ضمن بیان اینکه در هفته بسیج بیش از ۴۰ عنوان برنامه در سطح شهرستان برگزار خواهد شد که با رزمایش جهادی فاطمی ۲ شروع خواهد شد و با برنامه‌هایی از قبیل غبارروبی گلزار شهدا، هماش ائمه جمعه و جماعات، نشست‌های بصیرتی، جشنواره‌های مختلف، چند مورد یادواره شهدا، میقات صالحین در نمازجمعه، همایش ورزشکاران، افتتاحیه پایگاه مقاومت، افتتاحیه دفتر بسیج دانش آموزی در بخش بهمن ادامه می‌یابد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار