سردار زهرایی در همایش ملی طلایه داران اقتصاد مقاومتی کرمان؛

صندوق‌های قرض‌الحسنه اشتغالزا مدل بسترساز بانکداری اسلامی است

صندوق‌های قرض‌الحسنه اشتغالزا مدل بسترساز بانکداری اسلامی است
مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور با تاکید بر اینکه صندوق‌های قرض‌الحسنه مدل بسترساز بانکداری اسلامی است، گفت: ۲۹ هزار صندوق ایجاد شده است و بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار خانم عضو هستند که یک کلونی اجتماعی به هم پیوسته به شمار می‌روند.
کد خبر: ۹۴۶۹۳۴۶
|
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار زهرایی، مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور عصر امروز در همایش ملی طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی  اظهار کرد: فریب‌خوردگان و خودفروختگان به دنبال خدشه به کیان مقدس انقلاب اسلامی بودند گرچه خیال واهی داشتند‌.

این مقام مسئول افزود: شبکه سازی ضد انقلاب شکست خورد و با عدم همکاری مردم روبرو شد به سمت خشونت رفت.

مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی ۱۷ هزار شهید ترور تقدیم کرد و خم به ابرو نیاورد، گفت: جمهوری اسلامی نهالی بود که به درخت تناور تبدیل شده، و شهدای گرانقدری نیز تقدیم انقلاب کرده است. و دشمن بداند با خون شهیدان هیچ اتفاقی برای انقلاب اسلامی نمی‌افتد.

سردار زهرایی با اشاره به اینکه دشمن در جنگ ترکیبی که از حدود 60 روز قبل البته با عقبه 10 ساله آغاز کرده، به دنبال این است که آگاهی را از نسل جوان ما بگیرد و به دنبال آن است که بر اذهان نسل جدید حکمرانی ذهنی کند، افزود: جمهوری اسلامی پس از 1400 حکومت اسلامی را تشکیل داده و امروز دشمن می‌خواهد این انقلاب را در اذهان جوانان ما طور دیگری تفسیر کند.

وی با بیان اینکه دشمن برای این آمده که آگاهی مردم ما را تغییر دهد و از یک پدیده مشخص یک تعبیر نامشخص، مبهم و با تشکیک و ایهام ارائه کند، گفت: دشمن می‌خواهد بلایی را که بر سر جامعه خودشان آورده در کشورهای اسلامی هم پیاده کند.

زهرایی با اشاره به اینکه دشمنان به دنبال پیاده کردن طبیعت گرایی در کشور ما هستند و این شورش برهنگان علیه پابرهنگان است، افزود: این شورش برای آزادی زن نیست، برای دسترسی راحت‌تر به زنان است و می‌خواهند از مردم ما انسان جنگلی درست کنند.

وی با بیان اینکه دشمن از سوی دیگر به دنبال خشونت و عبث گرایی در جامعه است، ادامه داد: دشمن به دنبال این است که به جوان نسل جدید و نوجوان ما بقبولاند که خبری در جمهوری اسلامی نیست و به بن بست رسیده‌ایم.

این مقام مسئول گفت: شعار زن زندگی آزادی، آزادی زن نیست بلکه آزادی دسترسی به زن است.

زهرایی تصریح کرد: اسلام به زن جایگاه خاصی داده و آن را نیز مشخص کرده است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور اقتصاد انقلاب اسلامی را عملی کردن اقتصاد مقاومتی خواند و بیان داشت: این موضوع را رهبر معظم انقلاب مطرح نمودند و بسیاری از اقتصاددانان آن را تایید کردند.

وی افزود: همانگونه که در سیاست و قدرت نظامی به قدرت بازدارنده رسیده ایم کسی گزینه نظامی را علیه ما انتخاب نمی‌کند، لذا باید در اقتصاد هم قوی شویم؛ ما در بسیاری موارد دشمن را به زانو درآورده‌ایم و همچنین باید در اقتصاد هم بتوانیم و مطمان هستیم که می‌توانیم.

سردار زهرایی با بیان اینکه مردم سبب می‌شوند تا اقتصاد مقاوم شود، گفت: مردم قاعده انقلاب هستند، و متاسفانه اقتصاد کلان و سرمایه‌گذاری که تبعیض‌ها و طبقه‌بندی جوامع را بدنبال دارد نمی‌توان توازن اقتصاد را رقم زد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور عنوان کرد: در حوزه اقتصادی، مردم همانند دوران دفاع مقدس، نتوانستند پای کار بیایند، چون باور دارند اقتصاد فعلی صحنه آخرالزمان است و نمی شود کاری برای اقتصاد انجام داد ولی کار اعتقادی مذهبی زیاد انجام دادیم، که در اقتصاد چنین نکردیم و این نشان می‌دهد همه مان پای کار نیامدیم.

سردار زهرایی اضافه کرد: مسئولان و دولتمردان باید باور کنند مردم هم می‌توانند در اقتصاد مقاومتی نقش داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه صندوق‌های قرض‌الحسنه مدل بسترساز بانکداری اسلامی است، گفت: ۲۹ هزار صندوق ایجاد شده است و بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار خانم عضو هستند که یک کلونی اجتماعی به هم پیوسته به شمار می‌روند.

این مقام مسئول افزود: این صندوق‌ها در سال گذشته ۷۹ هزار شغل ایجاد کردند و امسال نیز ۲۹ هزار شغل پایدار ایجاد نمودند. 

سردار زهرایی خاطر نشان کرد: در کنار این صندوق‌های قرص‌الحسنه اشتغالزا حمایت و همکاری بانک‌ها قوت گرفته است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار