خبرهای داغ:

اهدا 20 میلیون ریال وجه نقد به دو خانواده نیازمند به همت بسیجیان سرخه

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا (س) سرخه از انجام 23 میلیون و 500 هزار ریال و توزیع 10 بسته گوشت گوسفندی بین خانواده های نیازمند در محله خود خبر داد.
کد خبر: ۹۴۶۹۱۹۸
|
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ به مناسبت آغاز هفته بسیج و گرامیداشت بسیجیان همیشه در صحنه رزمایش مواسات و کمک های مومنانه به همت پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا (س) سرخه انجام شد.

زهرا ادهم فرمانده این پایگاه مقاومت در خصوص نحوه و میزان کمک ها در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص بسیج اظهار کرد: بسیج میقات پابرهنگان و معراج اندیشه پاک اسلامی است که تربیت یافتگان آن، نام و نشان در گمنامی و بی نشانی گرفته اند. بسیج لشکر مخلص خداست که دفتر تشکل آن را که همه مجاهدان از اولین تا آخرین امضاء کرده اند.

او افزود: بسیج، فهم درست اتحاد، اراده و اخلاص مسلمانان است که با ظهور اسلام تولد یافته و در ملت‌های مسلمان رشد کرده است. هوشمندی حضرت امام خمینی رحمه الله و عدالت خواهی میلیون‌ها انسان با ایمان، تنها، تبلور دوباره بسیج در عصر حاضر بود.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا (س) اضافه کرد: در این راستا نخستین جلسه حلقه نوجوانان سطح یک با حضور مریم سنگسری سرگروه این حلقه و زینب ادهم مربی پایگاه با استقبال بسیجیان برگزار شد.

ادهم ادامه داد: حضور پرشور جهادگران فاطمی گروه جهادی شهید سید ابراهیم سیادت پایگاه در رزمایش جهادگران فاطمی ۲ در روستای لاسجرد از دیگر برنامه های اجرایی بوده است.

او با اشاره اهمیت کمک به هم نوعان عنوان کرد: همزمان با شروع رزمایش جهادگران فاطمی وامی به ارزش 20 میلیون ریال به دو فرد نیازمند در محله به وسیله گروه جهادی پایگاه اهدا شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا (س) افزود: اهدا 10 بسته گوشت گوسفند به ۱۰ خانواده نیازمند در محله و اهدا مبلغ 3 میلیون و 500 هزار ریال وجه نقد به یک خانواده نیازمند برای مخارج روزانه زندگی از دیگر اقدامات مومنانه بوده است.

ادهم عنوان کرد: همچنین به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی نوجوانان بسیجی حلقه شهید حسین سنگسری همراه با سرگروه خود از کتابخانه کانون انتظار مسجد ولی عصر (عج) شهرستان بازدید و با یکدیگر کتاب همخوانی کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار