خبرهای داغ:

تمام تلاش بسیجیان، خدمت رسانی به مردم است

شاهرود_ معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود با بیان اینکه بسیج در همه حوزه‌ها نقش آفرین است، تصریح کرد: بسیج در همه حوزه‌ها به ویژه اجرای برنامه‌های اقتصادی همواره پیش‌قدم و جدی بوده است.
کد خبر: ۹۴۶۹۱۸۹
|
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۲

تمام تلاش بسیجیان، خدمت رسانی به مردم استبه گزارش خبرنگار بسیج، ابوطالب جلالی در آیین رزمایش جهادگران فاطمی۲ شهرستان شاهرود در بیارجمند اظهار کرد: بسیج در طی هشت سال دفاع مقدس و اتفاقاتی که در طول ۴۳ سال گذشته به وجود آمد، نقشی موثر و ارزشمند داشت.
او به اغتشاشات اخیر اشاره کرد و افزود: در اتفاقات اخیر که جریانی به نام «لیبرال» در مقابل تفکر اسلامی با پوشش رفاه و آزادی قصد بر این داشت که با نفاق و تزویر و با ورود به حوزه‌های اقتصادی و اجتماعی جریان توسعه و پیشرفت را به تأخیر اندازد، بار دیگر نقش وزین، پررنگ، و اساسی بسیج نمایان شد.
جلالی با بیان اینکه بسیج در همه حوزه‌ها نقش آفرین است، تصریح کرد: بسیج در همه حوزه‌ها به ویژه اجرای برنامه‌های اقتصادی همواره پیش‌قدم و جدی بوده است.
فرماندار ویژه شاهرود ادامه داد: در طول ۴۳ سال گذشته بسیج سازندگی اقدام‌هایی انجام داد که با مدل و ساختار‌های رسمی قابل اجرا نبود.
او تفکر بسیجی را مخلصانه، انقلابی و مردمی خواند و اظهار کرد: تمام تلاش بسیجیان برای خدمت رسانی به مردم در راستای علاقه‌مندی و ارزشی که به مسوولیت خود قائل هستند، انجام می‌شود.
جلالی با بیان اینکه در طول یکسال گذشته دولت و دستگاه‌ها و نهاد‌های اجرایی در خدمت گروه‌های جهادی بودند، افزود: بیش از ۱۴۰ میلیون تومان اعتبار به منظور انجام کار‌های جهادی در اختیار این گروه قرار گرفت.
فرماندار ویژه شاهرود ادامه داد: برنامه‌های مناسبی در حوزه‌های جهاد، منابع طبیعی، دامپزشکی، بهداشت و درمان و آموزش توسط گروه‌های جهادی اجرا شد.
تمام تلاش بسیجیان، خدمت رسانی به مردم استمحمد حمیدی معاون عمرانی استاندار سمنان نیز در سخنانی کوتاه ضمن بیان اینکه بسیار اثرگذار برای حل مشکلات استان سمنان هستند، گفت: ماه‌ها برای رزمایش جهادگران فاطمی تلاش شده و امروز شاهد اجرایی شدن آن به خصوص در مناطق محروم استان هستیم که می‌تواند منشأ خدمات خوبی باشد.
او با بیان اینکه رزمایش سه جلسه به ریاست استاندار و فرماندار سپاه استان سمنان و تمام مدیران کل برگزار شده تا هماهنگی لازم برای پشتیبانی از بسیجیان در مدت رزمایش، صورت گیرد در شهرستان‌ها قرارگاه‌هایی با فرماندهی فرمانداران تشکیل شده تا بتوانیم سازماندهی بهتری را داشته باشیم.
امام جمعه بیارجمند هم در این آیین گفت: در این دوران پر اغتشاش که دشمنان برای مردم و کشور فراهم کرده‌اند، می‌طلبد میز‌های خدمت و خدمت‌رسانی در مناطق محروم بیش از پیش انجام شود.
حجت الاسلام محمدرضا احمدی به روایتی از پیامبر اکرم (ص) اشاره کرد و افزود: بهترین مردم کسی است که در راه خدمت به مردم کوشش کند.
او ادامه داد: خدمت‌رسانی به مردم محروم منطقه خارتوران بیارجمند باید مستمر باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار