خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه فامنین:

بسیج با حضور فعال خود گره‌گشای مشکلات کشور است

همدان-فرمانده سپاه ناحیه فامنین با بیان اینکه بسیج مسئله مهمی در کشور است، گفت: بسیج یک پدیده ناظر در کشور عزیزمان است که با حضور فعال خود گره‌گشای مشکلات کشور است.
کد خبر: ۹۴۶۹۱۱۷
|
۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۶

سرهنگ روح الله حسینی در نشست اصحاب رسانه به مناسبت هفته بسیج ضمن تبریک فرا رسیدن هفته بسیج اظهار کرد: بسیج یادگار امام راحل و ابتکار عمل ایشان بود.

وی با بیان اینکه بسیج مسئله مهمی در کشور است، افزود: بسیج یک پدیده ناظر در کشور عزیزمان است که با حضور فعال خود گره‌گشای مشکلات کشور است و اگر بسیج مردمی نبود به طور قطعا لنگی مهمی در کارها به وجود می‌آمد.

فرمانده سپاه ناحیه فامنین با اشاره به سخنان امام راحل در اوایل انقلاب گفت: تفکر و ندای بسیج یک نقطه قوت عطف انقلاب اسلامی است که وقتی طنین اندازد چشم طمع دشمنان از کشور دور خواهد شد.

وی با بیان انکه بسیجی نقطه قوت کشور است که دشمن به شدت مخالف آن است، افزود: به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج برنامه‌های مختلفی در سطح شهرستان فامنین برگزار می‌شود.

حسینی عنوان کرد: روز اول هفته بسیج، «بسیج سازندگی و پیشرفت» نامگذاری شده که ۴۳ عنوان برنامه در شهرستان از جمله تولید و اشتغال و همچنین بازدید از عرصه‌های تولیدی و محرومیت‌زدایی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در روز دوم «بسیج، مسجد محوری» اعزام روحانی به مساجد فاقد روحانی برای نماز جماعت و همچنین نشست‌های بصیرتی با همکاری حوزه علمیه را داریم که در طول سال هر هفته اعزام روحانی به مساجد فاقد روحانی انجام شود.

فرمانده سپاه ناحیه فامنین با بیان اینکه در روز سوم هفته بسیج که به نام «بسیج نوآوری و جهاد علمی»، ۴۳ حلقه علمی برگزار می‌شود و در روز چهارم با عنوان «بسیج مردم سالاری» بازدید از ۴۳ خانواده شهید ایثارگر و جانباز گرانقدر انقلاب اسلامی انجام می‌شود.

وی گفت: روز پنجم هفته بسیج در سوم آذر با شعار «بسیج مظهر جهاد و شجاعت و شهادت» نیز عطرافشانی ۳۲ مزار شهدای عزیز شهرستان فامنین را خواهیم داشت و حضور پرشور و فعال بسیجیان در مسجد اعظم فامنین و با سخنرانی یکی از یادگاران دفاع مقدس برگزار می‌شود.

حسینی با بیان اینکه در روز ششم با عنوان «بسیج،ایمان و تربیت اسلامی»، بسیجیان با حضور در نماز جمعه ۴۳ حلقه صالحین تشکیل می‌دهند، گفت: در روز هفتم با شعار «بسیج مقاومت و اقتدار ملی» نیز در خدمت فرماندهان سابق شهرستان فامنین خواهیم بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار