خبرهای داغ:
استاندار سمنان:

تفکربسیجی بر همه معادلات منطقه تاثیرگذار است/ همت همراه با درایت شاخصه فعالیت گروه‌های جهادی باشد

استاندار سمنان گفت: امروز تفکربسیجی بر همه معادلات منطقه تاثیرگذار است و دشمن از این فرهنگ و روحیه در هراس است.
کد خبر: ۹۴۶۹۰۵۵
|
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از دامغان، محمدرضا هاشمي در مراسم آغاز رزمایش جهادگران فاطمی ۲ استان سمنان که به میزبانی شهرستان دامغان برگزارشد، با گرامیداشت هفته بسیج و قدردانی از بسیجیان جهادگر استان سمنان، اظهارداشت: نه تنها یک روز و یک هفته بلکه هر روز ، روز بسیج و هر هفته ، هفته بسیجیان است.

استاندار سمنان با اشاره به اینکه امروز فرهنگ بسیجی بر همه معادلات منطقه تاثیرگذار است، افزود: باوجود اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران هشتمین تولید کننده و صادر کننده تسلیحات نظامی و دفاعی است اما دشمن به واقع از روحیه و تفکر بسیجی ملت غیور ایران هراس دارد.

وی با بیان اینکه امروز به لطف خدا فرهنگ بسیجی بر بسیاری از وجوه مدیریتی ، علمی، سازندگی، عمرانی و خدماتی کشور حاکم است ، خاطرنشان کرد: توجه به مناطق محروم در دولت مردمی آیت الله رئیسی و نظام مقدس جمهوری اسلامی وظیفه و افتخار ما به عنوان خادمان ملت است.

هاشمی با تاکید بر اینکه فرهنگ بسیجی در همه زمینه ها راه‌گشا است، گفت: اگر در مقابله با کرونا موفق بودیم حاصل اجرای طرح حاج قاسم سلیمانی و حضور میدانی بسیجیان حتی در دورترین نقاط جغرافیایی استان بود.

استاندار سمنان از اجرای چندین مرحله رزمایش مواسات و کمک های مؤمنانه و اهدای ده ها فقره جهیزیه به زوج های جوان را از دیگر دستاوردهای قابل تقدیر بسیج در ایام شیوع کرونا عنوان و خاطرنشان کرد: اگر امروز رزمندگان یمنی در برابر اعتلاف سعودی پیروز می شوند و داعش در عراق و سوریه زمین گیر می شود، به برکت اندیشه بسیجی است.

سید محمدرضا هاشمي اضافه کرد: رهبر فرزانه انقلاب ۱۰ شاخص و لازمه را برای فعالیت گروه‌های جهادی برشمردند که شامل توکل به خداوند متعال، خودباوری و اعتماد به نفس، دشمن شناسی، پرهیز از تفرقه و اختلاف، کارآمدی، استفاده و اتکا به توان داخلی، حرکت علمی برنامه محور و همت همراه با درایت است.

نماینده عالی دولت در استان سمنان در بخش دیگری از سخنان خود با قدردانی از مردم فهیم و بصیر این استان به دلیل همراهی با سیاست‌های اصلاحی دولت در موضوع یارانه ها و در وقایع تلخ اخیر، یادآور شد: در شرایط امروز کشور به واقع مدیریت هوشیارانه و جهادی یعنی بصیرت افزایی و مقابله با فتنه و اشرافی گری، حرکت بر مسیر تدبیر، کار برای مردم و جلب رضایت خداوند، پرهیز از کاهلی و مصرف گرایی، این بایسته های فرهنگی اجتماعی باید در جامعه تقویت شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها