توزیع ۱۰۰ بسته لوازم‌ التحریر بین دانش‌آموزان نیازمند نیمروز

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیمروز گفت: تعداد۱۰۰بسته لوازم التحریر با هماهنگی بسیج دانش آموزی نیمروز به دانش آموزان نیازمندان این شهرستان اهدا شد.
کد خبر: ۹۴۶۹۰۲۲
|
۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیمروز، سرهنگ پاسدار میراله سارانی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیمروز در مراسم اهداء لوازم التحریر به دانش آموزان که در محل ابوذر شهرستان نیمروز برگزار شد، گفت: نیمروز از شهرستان های موفق در کمک به تهیه پوشاک و لوازم التحریر، به دانش آموزان کم برخوردار و نیازمند در سطح سیستان است.

وی ادامه داد: بسته های  متفاوت لوازم التحریر بر اساس دوره های ابتدائی، راهنمایی و متوسطه تهیه شده که  ارزش هر بسته به مبلغ۱۵۰ هزار تومان برای دانش آموزان نیازمند تدارک دیده شده است.

سرهنگ سارانی با بیان اینکه  کمک به دانش آموزان نیازمند در پویش همکلاسی مهربان از ۲۸ آبان تا ۵ آذر در سراسر شهرستان در حال اجراست، تصریح کرد: ترویج فرهنگ استفاده از لوازم التحریر ایرانی اسلامی و حمایت از کالای تولید داخل در کمک به رونق تولید یکی از اهداف مهم  پویش کمک به دانش آموزان نیازمند می باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیمروز در این مراسم که با حضور رهدار فرماندارو برخی از مدیران آموزش و پرورش نیمروز برگزار شد، از فعالیت های بسیج دانش آموزی و بسیج سازندگی در اردوهای جهادی دانش آموزان و تهیه لوازم التحریر برای دانش آموزان نیازمند تشکر و قدردانی نمود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار