امام جمعه سراوان مطرح کرد؛

دشمن شناسی پادزهر دسیسه های دشمن/ تفکر بسیجی حرکت در مسیر احیای فرهنگ و تمدن ارزش های دین خداست

حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری گفت: تفکر بسیجی حرکت در مسیر احیای فرهنگ و تمدن ارزش های دین خداست پس باید به بهترین شیوه در این مسیر گام برداشت.
کد خبر: ۹۴۶۸۹۸۰
|
۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سراوان، اعضای ستاد هفته بسیج سپاه شهرستانی سراوان ظهر امروز به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج با امام جمعه شهرستان دیدار کردند.

حجت اسلام و المسلمین مجتبی بامری امام جمعه سراوان در این دیدار بیان کرد: در این برهه از زمان که دشمن با ترفند های مختلف از طریق رسانه در تلاش است تا میان قومیت ها و مذاهب در ایران اختلاف ایجاد کند، بصیرت و دشمن شناسی ضرورت دارد تا مقابل دسیسه آنها گرفته شود.

وی افزود: امروز ایران اسلامی در جهان قدرتمند است و دشمن تاب دیدن قدرت ایران را ندارد به همین دلیل در صدد است تا با ایجاد آشوب کشور را تجزیه کند اما محال است آن را به سرانجام برساند.


امام جمعه سراوان در ادامه ضمن گرامیداشت هفته بسیج؛ احیای ارزش های دینی را از ویژگی های یک فرد بسیجی برشمرد و خاطر نشان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نظامی بر اساس حقانیت است و مقابل باطل ایستاد.

حجت الاسلام و المسلمین بامری اذعان کرد: بسیج مدرسه عشق است؛ در هفته بسیج باید فرهنگ و تفکر بسیجی در جامعه میان نسل جوان ترویج یابد.

وی با بیان اینکه بسیجی وار بودن از فرهنگ انبیاء و اولیای الهی است، گفت: تفکر بسیجی حرکت در مسیر احیای فرهنگ و تمدن ارزش های دین خداست پس باید به بهترین شیوه در این مسیر گام برداشت.

امام جمعه سراوان ولایی و مطیع ولی امر بودن را جزء اساسی ترین مسائل دینی دانست که این موضوع شیعه و سنی ندارد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار