دیدار اعضای ستاد گرامیداشت هفته بسیج با امام جمعه زابل

به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج اعضای ستاد گرامیداشت هفته بسیج با حجت الاسلام والمسلمین مجتبی عزیزی امام جمعه شهرستان زابل دیدار و گفتگو کردند.
کد خبر: ۹۴۶۸۹۷۹
|
۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج حجت الاسلام والمسلمین مجتبی عزیزی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه زابل ضمن گرامیداشت آغاز هفته بسیج با اشاره به شاخص‌های یک بسیجی که برگرفته از مضامین و فرمایشات مقام معظم رهبری است گفت: کسی که برای استقلال و هویت ملت خود ارزش قائل است بسیجی است در حقیقت ان کسی که تفکر و ایده بسیجی دارد از نظر ما بسیجی است و برای ایران اسلامی مفید و مؤثر است .

حجت الاسلام عزیزی با بیان اینکه دشمنان اسلام حتی از نام بسیج وحشت دارند افزود: تفکر و اندیشه بسیجی به فرموده امام راحل در هر کجای عالم طنین انداز شود چشم و طمع دشمنان کور خواهد شد که ما در ماجرای عراق و سوریه به قدرت و توان این نیروی عظیم به جهانخوران ثابت نمودیم که این وعده خداوند است که دست قدرت خدا همراه جماعت است وان جماعت از خود گذشته و ایثارگر است .

امام جمعه زابل بیان کرد: امروز بسیجیان عزیز وظیفه دارند تا در عرصه جهاد تبیین و فرهنگ باورهای دینی تلاش کنند جرا که جامعه امروز نیازمند روشنگری شما عزیزان بسیجی است .

وی با بیان اینکه بسیجیان کار بسیار بزرگی در پیش رو دارند و با حضور در عرصه های علمی کشور نقش بسیج و اندیشه و تفکر این نیروی کارآمد باید سرلوحه کار همه مسئولین قرار گیرد، ادامه داد: امیدواریم با مجاهدت و ایثار بتوانیم جهت پیشبرد اهداف انقلاب تلاش کنیم و به فرموده رهبر معظم انقلاب امروز ما در پیچ تاریخی دنیا هستیم و باید با جهاد در عرصه های اقتصادی و فرهنگی بیش از پیش قدم برداریم .

ارسال نظرات
آخرین اخبار