معاون سیاسی استانداری مرکزی: 

ضرورت تکمیل کتابخانه مرکزی/ روستاییان از خدمات صندوق بیمه اجتماعی آگاه شوند

نظری گفت: استان مرکزی به ظرفیت کتابخانه مرکزی اراک برای انجام اقدامات فرهنگی، اجتماعی و اقدامات دانش بنیان نیاز ضروری دارد.
کد خبر: ۹۴۶۸۹۷۳
|
۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، بهنام نظری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی در کارگره اجتماعی استان گفت: استان مرکزی به ظرفیت کتابخانه مرکزی اراک برای انجام اقدامات فرهنگی، اجتماعی و اقدامات دانش بنیان نیاز ضروری دارد.

نظری اظهار کرد: آموزش به جوامع شهری و روستایی برای پیشگیری از بیماری دیابت در استان مرکزی یک ضرورت مهم است و با توجه به مراجعه کمتر روستاییان استان به اماکن درمانی بیماری دیابت به صورت خاموش در این مناطق در حال افزایش بوده و نیاز است با انجام آموزشی و آشنایی افراد با علایم این بیماری از افزایش بیماران در روستاهای استان جلوگیری کرد.

وی ادامه داد: اطلاع رسانی و افزایش آگاهی روستاییان و عشایر از مزایای صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان کلید موفقیت این صندوق در استان است و برگزاری روز روستا در تهران نشان از عدم آشنایی با ظرفیت روستاها بوده و با توجه به ظرفیت های روستاها نیاز است این روز در روستا برگزار شود.

نظری بیان کرد: نیاز است با بهره گیری از نیروهای جوان و جهادی زمینه معرفی اقدامات و برنامه های صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان در بین روستاییان استان مرکزی فراهم شود.

وی خاطرنشان کرد: روستاییان باید با آگاهی از خدمات و حمایت‌های صندوق بیمه اجتماعی روستاییان از بسته های حمایتی که دولت برای این مناطق در نظر گرفته بهره مند شوند.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار