سردار سلیمانی:

امروز وعده های امام خمینی (ره) یکی پس از دیگری محقق شده است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: آثار و برکات تصمیم امام خمینی (ره) در تشکیل بسیج در دفاع مقدس روشن شد و فرزندان عاشورایی با حضور در میدان نبرد جنگ تحمیلی به ندای امام عظیم الشان لبیک گفتند.
کد خبر: ۹۴۶۸۹۵۴
|
۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در مراسم گرامیداشت اولین روز هفته بسیج در حرم مطهر بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی اظهار داشت: هم دشمن بعثی و هم استکبار در مقابله نظامی با جمهوری اسلامی و ملت ایران در دوران دفاع مقدس شکست خوردند و از دستاوردهایی که از آن تجاوز برای خود ترسیم کرده بودند ناکام ماندند کشورهای اروپایی و منطقه منابع ارزی و مالی رژیم بعث صدام را تامین کرده بودند.

وی افزود: یکی از اهداف متعالی امام عظیم الشان تشکیل بسیج جهان اسلام بود از درون دفاع مقدس و گفتمان مقاومت، جبهه مقاومت شکل گرفت و جبهه مقاومت طلیعه دار و پرچم دار جهان اسلام گردید امروز بنیان بسیج جهان اسلام یعنی جبهه مقاومت یک جبهه مستحکمی است.

سردار سلیمانی یکی دیگر از اهداف امام راحل را نابودی رژیم صهیونیستی عنوان کرد و گفت: این غده سرطانی باید از صحنه روزگار محو شود و امروز می بینیم که اسرائیل کودک کش که در اندیشه نیل تا فرات بود در حال دست و پا زدن و نابودی است و دیوارهای گنبد آهنین نیز نمی تواند کاری از پیش ببرد و امروز رژیم صهیونیستی با یک سوال مواجه است که آیا دوره هشتاد ساله دوم به قدرت رسیدن خود را خواهد دید یا دچار فروپاشی خواهد شد.

وی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز اعلام فرمودند که تا ۲۵ سال آینده شاهد رژیم اشتغالگر قدس نخواهیم بود و امروز شاهد آثار فروپاشی رژیم پوشالی و کودک کش رژیم صهیونیستی هستیم.

سردار سلیمانی خاطرنشان کرد: بزرگ ترین پیروزی جهان اسلام در گام دوم انقلاب اسلامی ساقط شدن رژیم صهیونیستی خواهد بود همانگونه که امام خمینی (ره) فرمودند قرن آینده از آن اسلام خواهد بود و سنگرهای کلیدی جهان را یکی پس از دیگری فتح خواهد کرد و اکنون در قرن پانزدهم شاهد تحقق وعده پیروزی های بزرگ برای جهان اسلام هستیم امروز یک گفتمان در جهان در توسعه و گسترش است و آن گفتمان انقلاب اسلامی و اسلام ناب در مواجهه و مبارزه با استکبار جهانی است.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار