بسیج از بطن مردم است و برای مردم است

جلسه ستاد گرامی داشت هفته مبارک بسیج با حضور اعضای شورای تامین، مسؤلین و معاونین ادارات شهرستان کنارک برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۶۸۹۳۱
|
۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۸

به گزارش خبرنگار بسیج از کنارک، سرهنگ پاسدار غلام‌رضا سرکاش، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کنارک، ضمن تشریح برنامه های هفته مبارک بسیج در جلسه شورای اداری شهرستان کنارک گفت: بسیج تا به امروز در نظام جمهوری اسلامی ایران خوب عمل کرده و به حق خدمتگذار مردم ایران بوده، است و خواهد بود و ان‌شاءالله از این خدمتگذاری دست بر نخواهیم برداشت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کنارک افزود: بیش از 95 برنامه در هفته بسیج برگزار خواهد شد که اکثریت برنامه ها با محوریت پایگاه مقاومت بسیج برگزار می شواد.

سرکاش ضمن تشکر از کلیه ادارات سطح شهرستان بابت همکاری‌هایی که تا کنون با بسیج داشته اند بیان کرد:  این هفته نیز تمام ادارات همانند دفعات گذشته نسبت به فضا سازی ادارات اقدامات لازم را به صورت شایسته انجام و ما را در اجرای هرچه بهتر این برنامه ها یاری رسانید.

مولوی ملکی پور، امام جمعه اهل سنت شهرستان کنارک نیز گفت: بسیج از بطن مردم و برای مردم است بسیج تا کنون خدمات بسیار ارزشمندی انجام داده همه جا مثل بسیج بدون توقع و چشم داشت برای مردم خدمت کنند و مثل بسیج برای رضای خداوند متعال کار کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین نظر بامری، امام جمعه شهرستان کنارک هم در این مراسم گفت: بسیج یک تفکر  و  یک واژه مقدس است.

وی افزود: همه ما خدمات بسیج را چه در دوران دفاع مقدس و چه بعد از دوران دفاع مقدس مشاهده کرده ایم و این نهاد مردمی برای رضای خدا به مردم خدمت کرده اند و خدمت می کنند، لذا مدیران ما در این شهرستان همانند شهدا و رزمندگان بسیجی جان و جسم خود را فدای مردم و انقلاب اسلامی کرده و باید بسیجی وار و جهادی برای مردم کار کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار