خبرهای داغ:

از برگزاری گشت رضویون تا دیدار با ریش سفید در شهرستان سرخه

بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج صاحب الزمان (عج) روستای عبدالله آباد در جهت برقراری امنیت در محله اقدام به گشت محله محور و با ریش سفید روستا دیدار و گفتگو کردند.
کد خبر: ۹۴۶۸۸۶۱
|
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ در راستای برنامه های اجرایی پایگاه های مقاومت بسیج، گشت شبانه و محله محور بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج صاحب الزمان (عج) روستای عبدالله آباد در سرخه با هدف برقرای آرامش و امنیت در سطح روستا  از ساعت ۲۰:۳۰ الی  ۲۳:۳۰ برگزار شد.

اکبر رهایی در حاشیه این گشت محله محور اظهار کرد: فعالیت گشت‌های رضویون در جهت ایجاد امنیت است که با حمایت انتظامی و قضایی همراه است.

او نیروهای بسیجی فعال در گشت‌های رضوی در شب‌ها اقدام به گشت زنی و حفظ امنیت محله‌ها هستند، از آنان به عنوان چشمان بیدار برای ارتقای امنیت یاد کرد و گفت: مردم باید از خدمات زحمات آنان آگاه باشند و حمایت‌های لازم را به عمل آوردند.

همچنین در جهت تجلیل و قدردانی از ریش سفیدان روستا اعضای شورا این پایگاه مقاومت بسیج با خانواده زینل رهایی از ریش سفیدان بزرگ روستا دیدار و گفتگو کردند این برنامه با خاطره گویی این ریش سفید همراه بود.

فرمانده این پایگاه مقاومت عنوان کرد: در راستای دیدارهای هفتگی با یاری بسیجیان از ریش سفیدان روستا نیز دیدن می کنیم. دین اسلام به بزرگان و ریش‌سفیدان اهمیت و جایگاه ویژه داده است، تکریم بزرگان و ریش‌سفیدان در جامعه مورد تأکید قرار گرفته است.

رهایی خاطرنشان کرد: نبی مکرم اسلام (ص) نیز فرموده است: «هر کس احترام کند از کسی که موی خود را در اسلام سفید کرده خدای عزوجل از هراس روز قیامت او را آسوده سازد» و نیز فرموده است: «هر کس برتری پیرمردی را به‌خاطر گذشت سن او بداند و او را احترام کند خداوند، خاطر او را از هراس روز قیامت آسوده سازد.»

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار