نمایشگاه کتاب ناحیه مقداد در هفته کتاب و کتابخوانی برگزار گردید

نمایشگاه کتاب و عرضه ی محصولات فرهنگی در هفته کتاب و کتابخوانی به همت بسیجیان حوزه ی ۷ ریحانه النبی و آموزش و پرورش ناحیه ۲مشهد در کانون فرهنگی هنری تربیت برگزار شد.  
کد خبر: ۹۴۶۸۷۹۲
|
۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی نمایشگاه کتاب و عرضه ی محصولات فرهنگی در هفته کتاب و کتابخوانی به همت بسیجیان حوزه ۷ و ۱ ریحانه النبی و آموزش و پرورش ناحیه ۲مشهد در کانون فرهنگی هنری تربیت برگزار شد.  

 

در مراسم اختتامیه و بازدید از غرفه های نمایشگاه فرمانده ناحیه مقداد سرهنگ قوی پنجه و هیئت همراه ضمن خداقوت و تشکر از زحمات تمامی دست اندرکاران این نمایشگاه ، بر اهمیت لزوم کار فرهنگی و اجتماعی و امید آفرینی در این برهه از زمان در سطح جامعه به صورت مشارکتی بین ارگان های مختلف و پرهیز از جزیره ای عمل کردن تاکید کردند .

 

 فرمانده ناحیه مقداد تاکید کرد که تعاملات متقابل خوبی بین آموزش و پرورش و بسیج صورت گرفته که باید ان شاءلله ادامه دار باشد تا زمینه ساز هم افزایی بیشتر فراهم شود.

 

گفتنی است اختتامیه این نمایشگاه باحضور تعدادی از خواهران بسیجی و حلقه های صالحین حوزه ۷ ریحانه النبی و حوزه یک ریحانة النبی و حوزه ۱۶مالک اشتر و بازدید کنندگان محلی برگزار گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار