امام جمعه بهاباد:

دشمنان از ایران قدرتمند هراس دارند / بصیرت فقط با فرهنگ مطالعه به وجود می آید

امام جمعه بهاباد با بیان اینکه خیانت‌های آمریکا برای ملت ایران فراموش‌ نشدنی است ودشمن از مرحله اجتماع سازی به مرحله چاقو کشی رسیده است این یعنی پایان عمردشمن درفتنه های کنونی گفت : دشمنتان ازایران قدرتمندهراس دارند .
کد خبر: ۹۴۶۸۷۸۸
|
۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد، حجت الاسلام علی اکبرابراهیمی بشکانی درخطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان بهاباد ضمن سفارش نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و انجام دادن واجبات و ترک محرمات وگناهان،با بیان اینکه آمریکائی ها ۷۰ سال در کشور ما خیانت، قتل و غارتگری انجام داده انداظهارداشت: دشمنان این سرزمین نتوانسته‌اند استقلال و آزادی و پیشرفت و اقتدار ایران اسلامی را هضم کنندونقشه هایشان همیشه نقش برآب شده است .
وی با اشاره به اینکه دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی ایران اینقدردروغ می گویند که افراد خوب هم این دروغهای دشمنان را باورمیکنند افزود: شبکه بی بی سی در 48 روزگذشته 38 هزاردروغ برعلیه نظام جمهوری اسلامی ساخته وتحویل مردم داده است که جای بسی تاسف است که چنین رسانه هائی علیه جمهوری اسلامی ایران به دروغ پردازی روی آورده اند.
حجت الاسلام بشکانی با بیان اینکه بصیرت فقط با فرهنگ مطالعه به وجود می آید افزود: بصیرت مهمترین راه مبارزه با فتنه‌گران است.
امام جمعه بهاباد ضمن بازخوانی تاریخ کودتای 28 مرداد به‌عنوان نخستین و تنها توطئه موفق آمریکا در تاریخ، گفت: سرآغاز همه‌چیز در این کشور، کودتای 28 مرداد بود که در آن، دولت ملی به توطئه آمریکا سرنگون شد و یک مزدور وابسته بر ملت ما تسلط یافت.
وی با اشاره به اینکه مردم آگاه و همیشه در صحنه تمام اهداف و توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کنند گفت: بدون شک دشمنان خواهند دید که تمام این توطئه‌ها و دسیسه‌ها شکست می‌خورد چون انقلاب اسلامی، انقلاب شهدا و الهی است و خون شهدا حافظ این انقلاب بزرگ الهی است.
امام جمعه بهاباد با بیان اینکه مردم صف خود را از اغتشاش گران جدا کرده اند و این نشان از بصیرت و هوشیاری مردم دارد گفت : دشمن جنگ ترکیبی را در دستور کار قرار داده است و باید هوشیار بود.
رئیس شورای فرهنگ عمومی بهاباد به رحلت علامه طباطبایی در24 آبان 1360 و هفته کتاب وکتابخوانی اشاره کرد وافزود : گسترش و تعمیم فرهنگ کتابخوانی ضرورت اجتماعی است.
امام جمعه بهاباد توجه ویژه رهبر معظم انقلاب به موضوع کتاب و کتابخوانی را مورد اشاره قرار داد و افزود: با وجود پیشرفت های دیجیتالی و گسترش روزافزون شبکه ها و فضاهای مجازی هیچ چیز جای کتاب و انس با کتاب را نمی گیرد.
وی گفت: ایران اسلامی که مشعل دار معرفت، فرهنگ و کتاب است، انتظار می‌رود که بیش از این به کتاب و کتابخوانی روی آورند، کتاب و کتاب خوانی هم الزاماتی دارد، کتاب باید در دسترس مردم قرار گیرد، فضای کتابخانه ها افزایش پیدا کند، امیدواریم با تدابیر مسئولان مربوطه کتاب و کتاب خوانی را بیش از آنکه الان در جامعه وجود دارد، رواج پیدا کند.
امام جمعه بهاباد با تاکید براینکه اگر ما قدردان شخصیت های ملی نباشیم وقدراین افراد راندانیم دچار اشتباه میشویم افزود: ماانسانها باید قدران شخصیتهای مل درجامعه باشیم واز ظرفیتهای این افراد استفاده کنیم .
سفر مهندس فتاح رئیس بنیاد مستضعفان کشوربه بهاباد وبرگزاری پنجمین جشنواره زعفران ازسوی جهاد کشاورزی ونشست فرهیختگان ونویسندگان استان یزد دربهاباد ازدیگرموضوعاتی بود که مورد بحث حجت الاسلام ابراهیمی بشکانی قرارگرفت .
ان

ارسال نظرات
آخرین اخبار