مسئول تربیت بدنی سپاه استان البرز:

مسابقات کشتی آزاد و فرنگی در استان البرز برگزار شد+تصاویر

مسئول تربیت بدنی سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز از برگزاری مسابقات کشتی آزاد و فرنگی در استان خبر داد و مطرح کرد: این مسابقات از دیروز در ورزشگاه انقلاب کرج آغاز شده و امروز مسابقه نهایی برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۶۸۷۳۶
|
۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۳

سرهنگ اکبر اسماعیلی، مسئول تربیت بدنی سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از کرج با اشاره به ناآرامی های اخیر کشور که بر اساس برنامه ریزی های دشمن ایجاد شد، گفت: به منظور خنثی کردن نقشه های دشمن و ایجاد شور و نشاط در جامعه، درصدد اجرای مسابقات و برنامه های ورزشی، فرهنگی و هنری در قالب جشنواره البرز قوی برآمدیم.

وی با بیان اینکه در حوزه ورزش، برنامه های متنوعی در نواحی مختلف شهرستان های استان البرز برگزار شده و برخی نیز در حال برگزاری است، از برگزاری مسابقات کشتی آزاد و فرنگی در استان خبر داد و مطرح کرد: این مسابقات که فقط مختص بسیج نیست، از دیروز در ورزشگاه انقلاب کرج آغاز و امروز مسابقه نهایی برگزار شد؛ استقبال خوبی نیز از این مسابقات صورت گرفت.

مسئول تربیت بدنی سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز با اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته برای اجرای برنامه ها و مسابقات ورزشی در هفته بسیج، بیان کرد: تجلیل از ورزشکاران استان و برگزاری مسابقاتی از جمله فوتسال و والیبال و ... از دیگر برنامه های سپاه استان البرز در هفته بسیج و جشنواره البرز قوی است؛ تلاش ما بر آن است تا با تداوم این گونه برنامه ها، نشاط اجتماعی در سطح جامعه را افزایش دهیم.

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات
پر بیننده ها