رییس مجمع معتمدان عشایر چهارمحال و بختیاری:

برخورد قاطع با عوامل حادثه تروریستی ایذه انجام شود

 رییس مجمع عالی معتمدان، بزرگان و عشایر چهارمحال و بختیاری با محکوم کردن حوادث تروریستی اخیر در ایذه خوزستان و شهر اصفهان تاکید کرد: مسوولان کشور به‌ ویژه در قوه قضاییه باید هر چه زودتر با عوامل حادثه تروریستی ایذه قاطعانه و به شدت برخورد کنند.
کد خبر: ۹۴۶۸۶۷۷
|
۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛  «طهمورث فتاحی آلیکوهی»  اظهار کرد: حوادث تروریستی اخیر در ایذه خوزستان و شهر اصفهان را محکوم و به ملت ایران به‌ ویژه در استان‌های خوزستان و اصفهان از جمله قوم لر و ایل بزرگ بختیاری تسلیت عرض می‌کنیم.

وی افزود: معتمدان، بزرگان و عشایر چهارمحال و بختیاری تقاضا دارند تا مسوولان کشور به‌ویژه در قوه قضاییه عوامل تروریستی این حوادث را شناسایی، دستگیر و مجازات کنند.

فتاحی تصریح کرد: داغ همه جان‌باختگان حوادث اخیر ایذه خوزستان و اصفهان به‌ ویژه کودکان، بانوان و بی‌گناهان سخت است و محاکمه عاملان این حادثه التیامی بر این درد است.

وی یادآور شد: افزون بر محکومیت دوباره این اقدام تروریستی بر شناسایی، محکومیت و مجازات عوامل این حوادث به‌ عنوان دغدغه و خواسته معتمدان، بزرگان و عشایر چهارمحال و بختیاری تاکید می‌شود.

گفتنی است؛ در اقدام تروریستی چهارشنبه شب ایذه که با به رگبار بستن مردم و ماموران حافظ امنیت از سوی دو موتور سوار در مرکز شهر رخ داد، هفت نفر شهید و ۱۰ نفر دیگر مجروح شدند.

چهار مرد، یک کودک ۹ ساله و یک زن جزو شهدای این جنایت هستند.

منبع : ایرنا

ارسال نظرات