فرمانده سپاه الغدیر استان یزد:

برگزاری رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج مورد نیاز انقلاب اسلامی بود

زارع کمالی، فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج یک اتفاق مبارک و مورد نیاز انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۹۴۶۸۶۳۵
|
۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، سردار حسین زارع کمالی در حاشیه بازدید از چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان یزد در گفتگو با خبرنگار ما، با اشاره به اینکه برگزاری این رویداد بسیار مورد نیاز انقلاب است خاطرنشان کرد: هدف اصلی برگزاری این رویداد که کادرسازی، رشد دادن استعداد‌های جوانان شرکت کننده در رویداد است که امیدواریم بتوانیم به آن برسیم.

وی ادامه داد: تمام جوانان باید در این رویداد‌ها مشارکت کنند، زیرا نیاز جامعه، تولید محتوا‌های دیجیتال است و خوشبختانه این اتفاق با شرکت جوانان انقلابی پراستعداد و متفکری صورت گرفته است.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد عنوان داشت: در شرایط فعلی دنیا در حال جنگ ترکیبی علیه کشور عزیزمان است و در تمام ابعاد این جنگ که علیه کشور ما شکل داده است حول محور فضای مجازی می‌چرخد و اینکه سواد رسانه‌ای و خودمان زیرساخت‌های این فضا را داشته باشیم می‌تواند بسیار خوبی در راستای پیروزی انقلاب اسلامی را ایجاد کند.

زارع کمالی با تاکید براینکه نقطه ضعف کشور در حال حاضر در زمینه فضای مجازی عدم وجود زیرساخت‌های این بستر در داخل خود کشورمان است خاطرنشان کرد: دشمن تمام خواسته‌های خود را از این طریق در حال پیاده کردن است و نتیجه این موضوع را در اغتشاشات اخیر می‌توان دید.

وی در ادامه با اشاره به اینکه جهاد تبیین را سال گذشته مقام معظم رهبری اتمام حجت کردند و فریضه دانستند خاطرنشان کرد: مردم کشورعزیزمان با بصیرت هستند و این موضوع را در حوادث اخیر که همراهی نکردند نشان از این بصیرت است و در کنار آن استعداد یزدی‌ها بسیار در زمینه‌های مختلف قابل توجه است.

وی ادامه داد: استعداد‌های یزدی نشان از وجود نیروی انسانی خوبی در استان وجود دارد، ولی اینکه از لحاظ تجهیزات و نرم افزاری چه میزان توانایی داریم باید بررسی شود و به نظر می‌رسد نیاز جامعه به مراکزی است که بتواند این استعداد‌های جوانان را هدایت کند.

فرمانده سپاه الغدیر با اشاره به اینکه این مراکز می‌تواند در زمینه اشتغال زایی نیز نقش موثری داشته باشد ابراز داشت:استان یزد از لحاظ صنعت جایگاه بسیار خوبی دارد، ولی به علت نبود فناوری و زیرساخت‌ها استان یزد بیشتر خام فروش است که این راه اندازی مراکز می‌تواند در این زمینه نیز کمک کند.

زارع کمالی با بیان اینکه دشمن از ابتدای انقلاب تاکنون برای پیاده کردن اهداف خود از طریق ابزار رسانه در حال پیاده کردن است تصریح کرد: امروز دشمن از طریق کارتون‌ها و بازی‌ها که متاسفانه از شبکه‌های رسمی نیز در حال پخش است بر مغز و ذهن جوانان و نوجوانان در حال تاثیر گذاری است.

وی ادامه داد: جوانان باید این اهداف را مد نظر داشته باشند و آن‌ها نیز مسائل و اعتقادات خود را در این بازی‌ها پیاده کنند و با اقدامات دشمن مقابله کنند.

ارسال نظرات