خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند خبر داد

برگزاری ۲۰۰ عنوان برنامه طی هفته بسیج در نهاوند/تفکر بسیجی ریشه در تفکر علوی و فاطمی دارد

همدان-فرمانده سپاه ناحیه نهاوند در ادامه با اشاره به تشریح برنامه‌های هفته بسیج از اجرای ۲۰۰ عنوان برنامه طی این هفته در سطح شهرستان نهاوند با شعار «بسیج خدمتگزار مردم» خبر داد.
کد خبر: ۹۴۶۸۵۲۴
|
۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ علی مختاری در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج اظهار کرد: ۴۳ سال از فرمان تاریخی امام راحل مبنی بر تشکیل بسیج مردمی می‌گذرد،   این حرکت تاریخی امام خمینی (ره) که متکی به اندیشه‌های امام (ره) بود و آثار و برکات پرشماری از  این شجره طیبه را در همه این سال‌ها مشاهده کردیم که همه از ثمرات این درخت تنومند انقلاب است.

وی گفت: بسیج رمز و عامل ماندگاری انقلاب بوده و هست و با تفکر بسیجی که ریشه در فرهنگ تفکر علوی و فاطمی دارد توطئه‌ها را پشت سر گذاشته‌ایم.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند افزود: بسیج بزرگ‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی است که مردم را برای تمدن بزرگ اسلامی پای کار آورده است.

وی اظهار کرد: امروز بسیج به نیرویی تبدیل شده است که در هرجا نیاز باشد به سرعت وارد عرصه می‌شود و همواره اثر گذار بوده است.

مختاری تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس در برخورد با منافقین، خنثی کردن فتنه‌ها، عرصه‌های سازندگی، فرهنگی و بسیاری از عرصه‌ها بسیج حضور داشته و خوش درخشیده است.

وی گفت: در گام دوم انقلاب، بسیج نقش محوری و اساسی دارد و در راستای تحقق این بیانیه شبانه روز تلاش می‌کند و در همه عرصه‌ها حضور پر رنگ داشته‌اند.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند در ادامه با اشاره به تشریح برنامه‌های هفته بسیج اظهار کرد: در این هفته ۲۰۰ عنوان برنامه در سطح شهرستان نهاوند با شعار «بسیج خدمتگزار مردم» و در راستای جهاد تبیین، و بیانیه گام دوم انقلاب، خدمتگزاری و سند اعتلاء اجرا می‌شوند.

وی بیان کرد: محور برنامه‌های امسال هفته بسیج با شعار «بسیج خدمتگزار مردم» در راستای جهاد تبیین، خدمت‌رسانی به مردم، بیانیه گام دوم انقلاب و سند اعتلاء و در سطح محلات، اقشار و پایگاه‌ها و حوزه‌های بسیج شهرستان اجرا می‌شوند.

مختاری گفت: مرکز دستاورد‌های بسیج نهاوند در اولین روز از هفته بسیج با ۵۲ غرفه  افتتاح می‌شود که در این مرکز دستاورد‌های بسیجیان به فروش و در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به برنامه‌های متنوع در این هفته بیان کرد: تجمع بزرگ بسیجیان شهرستان نهاوند صبح روز جمعه ۴ آذر در استادیوم علیمرادیان برگزار می‌شود و در شهر‌های گیان، برزول و فیروزان نیز تجمع‌های بسیجیان برگزار خواهد شد همچنین رزمایش جهادگران فاطمی با حضور ۱۸۰ گروه جهادی در عرصه‌های مختلف در مناطق شهری و روستایی و به مدت ۱۰ روز اجرا می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: دیدار با امام جمعه، غبارروبی گلزار شهدا، برگزاری ۸ یادواره شهدا، برگزاری ۱۹۰ نشست بصیرتی، برگزاری عصر شعر، خاطره گویی، افتتاح ۳ باب منزل مسکونی محرومین از جمله مهمترین برنامه‌های این هفته است.

وی گفت: چهار برنامه رادیویی و تلویزیونی از بسیج و سپاه ناحیه نهاوند نیز به مناسبت هفته بسیج در صدا و سیمای استان همدان پخش خواهد شد.

مختاری عنوان کرد: برنامه‌های هفته بسیج با محوریت شعار سال و هفته بسیج برگزار خواهند شد و قصد داریم هر چه بیشتر و بهتر این درخت تنومند را معرفی کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار