شهردار اردبیل:

طرح «با ستاره‌ها» به‌منظور معرفی شهدای اردبیل برگزار می‌شود

شهردار اردبیل گفت: طرح «با ستاره‌ها» عنوان برنامه‌ای است که در فرهنگسراهای شهرداری باهدف معرفی شهدای بنام اردبیل برای نوجوانان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۴۶۸۵۱۹
|
۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۹

طرح «با ستاره‌ها»  به‌منظور معرفی شهدای اردبیل برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری بسیج، محمود صفری ۲۵ آبان در جلسه کمیته فرهنگی و فضاسازی کنگره ملی بزرگداشت ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل با بیان این مطلب افزود: تجلیل از بانوان نویسنده دفاع مقدس، ساماندهی تابلوهای معابر، برگزاری نمایشگاه دفاع مقدس، نام‌گذاری معابر شهری بنام شهدا و ... از دیگر فعالیت‌های شهرداری برای برگزاری کنگره است.

شهردار اردبیل گفت: در راستای تولید محتوای دیجیتال برای پیشبرد اهداف فرهنگی کنگره شهدا، نرم‌افزار زیارت مجازی شهدای اردبیل توسط اداره فناوری و اطلاعات شهرداری طراحی و ایجاد شده و به‌صورت رسمی رونمایی خواهد شد.

وی اضافه کرد: برگزاری کنگره ۳۴۰۰ شهدای اردبیل فرصتی برای ادای دین به روح بلند شهدایی است که با شجاعت، دلاوری و نثار خون خویش آزادی، سربلندی و اقتدار را برای کشور رقم زدند که وظیفه ما نیز در قبال از خودگذشتگی شهدا حفظ و پاسداشت خون گران‌بهایشان است.

وی گفت: شهرداری اردبیل به‌عنوان نماینده کمیسیون فرهنگی و فضاسازی کنگره ۳۴۰۰ شهدای استان اردبیل است که برنامه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی را برگزار خواهد کرد. چرا که ترویج فرهنگ ایثار و شهادت وظیفه تک‌تک نهادهای فرهنگی است.

وی همچنین به فضاسازی شورابیل با تمثال مبارک شهدا اشاره و بیان کرد: در زمان برگزاری کنگره شهدا در اردبیل تمامی بیلبوردهای شهری به این کنگره اختصاص خواهد یافت.

گفتنی است که کنگره ۳۴۰۰ شهدای اردبیل مردادماه سال ۱۴۰۲ در اردبیل برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار